صادرات تضمینی قند و شکر قهوه ای

صادرات تضمینی انواع شکر قهوه ای، قند قهوه ای و نبات قهوه ای تولید شده با بهترین و با کیفیت ترین نیشکرهای جنوب ایران به سراسر دنیا در بازارایران شوگر مارکت فراهم شده است.
قیمت قند و شکر فله نسبت به دیگر انواع قند و شکر من جمله بسته بندی آن ارزان تر می باشد و با توجه به تولید انواع دستگاه های قند خردکن امکان شکستن قند کله با سرعت بالاتر فراهم گردیده است.


اخیرا کشورهای همسایه رغبت زیادی به خرید قند و شکر قهوه ای از ایران نموده اند از جمله این کشورها میتوان به کشورهای ترکمنستان، عراق، عربستان و ترکیه اشاره نمود. از آنجایی که ایارن پتانسیل زیادی برای صادرات این محصول را داراست می توان با ایجاد زیرساخت لازم زمینه خوبی برای وارد کردن ارز به کشور با صادرات این محصول از کشور فراهم آورد. گرچه صادرات محصولات رژیمی در برخی ماههای سال ممنوع است اما قند و شکر و نبات قهوه ای را میتوان به عنوان تزیینی صادر نمود تا از مشکلات صادراتی موجود در گمرک جلوگیری نمود.

انواع قند و شکر در سایز ها و بسته بندی های مختلف تولید شده و با قیمت های مختلف به بازار عرضه می گردند. برای خرید آن به صورت عمده با مدیران فروش ما در ارتباط باشید تا کمترین زمان محصول خود را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما