خرید و فروش اینترنتی قند و شکر قهوه ای

اگر به دنبال مرکز خرید و فروش قند و شکر قهوه ای هستید ، فروشگاه اینترنتی ما با دارا بودن انواع محصولات متنوع در خدمت شما عزیزان می باشد.
یکی از انواع شکر، به نام شکر قهوه ای یا همان شکر سرخ شناخته میشود و این در حالیست که این دو با هم تفاوت اساسی دارند و علت رنگ قهوه ای آن وجود شیرهٔ ملاس در ترکیب آن است.

از جمله موارد مصرف این نوع شکر می توان به مصارف خانگی ، شیرینی پزی و پخت کیک به خصوص در کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و بر حسب کیفیت ، مزه، بو و میزان قوام آن در انواع ترکیبات مثل شیر ، بستنی ، خامه ، شیرینی و نیز مخلوط های انواع کیک و بستنی به کار می رود.

شکر قهوه ای حاوی املاح بسیار مفید کلسیم ، منیزیم ، سدیم و پتاسیم می باشد. و در صورتی که با شکر سفید در مصرف خانوار جای خود را به شکر قهوه ای بدهد بسیاری از مشکلات از جمله دیابت و مشکلات معدوی نیز با این راهکار از بین خواهند رفت. نبات تولید شده با شکر قهوه ای، بهترین گزینه برای کسانی است که مشکل معده دارند و کافی است مدتی به جای نبات معمولی از نبات شکر قهوه ای استفاده نمایند.

شکر قهوه ای را در ایام قدیم شکر سرخ هم میگفتند که حتی کوپن برای این کالا وجود داشت و مانند نفت و گازوئیل که دولت به مردم یارانه میداد این نوع شکر هم با کوپن عرضه می شد. اما با توجه به اینکه رنگ تیره مورد پسند همگان نبود کارخانجات بزرگ برای بازار پسند شدن آنرا تصفیه می نمایند و پس از سفید نمودن با مواد شیمیایی به بازار عرضه می نمایند. قطعا نوع سفید دارای مضرراتی است که شکر قهوه ای فاقد آنها است و همین امر مزیت آن می باشد.

 

 تفاوت شکر قهوه ای و شکر سرخ

شکر قهوه ای و شکر سرخ هر دو از شیره نیشکر تهیه می شوند اما تفاوت های در نوع تولید و شکل و شمایل این دو نوع شکر ارگانیک وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت. ابتدا باید تفاوت اساسی و ظاهری این دو نوع را گفت. شکر قهوه ای حالت بلوری شکل همانند شکر معمولی دارد اما شکر سرخ، حالت خمیری شکل دارد و اصلا بلوری نیست.

فرایند تولید شکر قهوه ای این است که پس از خالص سازی شربت طبیعی نیشکر و یا همان ملاس نیشکر، آنرا به شکر خام تمیز شده میزنند و پس از تبلور تبدیل به شکر بلوری می شود. اما شرک سرخ را که بیشتر در کارگاههای کوچک در استانهای شمالی و جنوبی کشور تولید میشود بدین صورت تولید میکنند که شیره نیشکر را در دیگ های مخصوص می جوشانند تا کاملا غلیظ شود و پس از آن در قالب های مخصوص میریزند.

از آنجایی که شکر قهوه ای، به صورت بلور هست طرفداران بیشتری دارد زیرا که برای انواع مصرف راحتتر است اما کسانی که می خواهند محصولی کاملا ارگانیک تر مصرف کنند ترجیحشان به مصرف شکر سرخ است. امروزه با شکر قهوه ای و شکر سرخ انواع محصولات تولید می شود که متداول ترین آن قند قهوه ای، نبات قهوه ای و شکرپنیر قهوه ای است.

تولید کیک با شکر قهوه ای

تولید کیک با شکر قهوه ای

تولید کیک با شکر قهوه ای به چند دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا که کیک تولید شده با شکر قهوه ای به لحاظ ارگانیک بودن شکر آن، سالم تر است و طرفداران غذای سالم ترجیح می دهند مواد غذایی عاری از مواد شیمیایی و مواد مضر مصرف کنند. از طرفی  به خاطر ملاس نیشکر موجود در شکر قهوه ای، کیک با شکر قهوه ای دارای خواص بیشتری میگردد زیرا که ملاس نیشکر دارای پتاسیم، منیزیم و کلسیم می باشد و بدین صورت کیک تولید شده از مواد غذایی غنی می شود.

دلیل سوم استقاده از شکر قهوه ای به جای شکر سفید در تولید کیک و شیرینی این است که محصول تولید شده با آن بسیار ترد و خوشمزه شده و رنگ و طعم و بوی بسیار لذیذی پیدا میکند. محصولات بی نظیری با شکر قهوه ای در کشور و در دنیا  تولید می شود که از جمله آنها می توان به بیسکوئیت، حلوا، کیک و شیرینی اشاره نمود.

قند شکر قهوه ای نیشکر

قند شکر قهوه ای نیشکر

قند قهوه ای تولید شده با شکر قهوه ای نیشکر هم در بازار ایران بسیار مورد استقبال گرفته است. از آنجایی که در کشور عزیزمان، عادت مردم به استفاده از قند به همراه مصرف چای و نوشیدنی است مصرف قند در سبد خانوار بالاست. با توجه به مضررات قند سفید، طرفداران محصول سالم و ارگانیک، با جایگزین کردن قند قهوه ای تولید شده با شکر قهوه ای به جای قند معمولی، به افزایش سلامت خانواده خود کمک میکنند.

قند قهوه ای نیشکری در دو نوع تولید میشود که یک نوع آن به صورت پرسی است و نوع دیگر به صورت پختی. معمولا نوع پختی در بازار بیشتر طرفدار دارد. شکر قهوه ای مورد استفاده برای تولید قند قهوه ای تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد به طوریکه قند قهوه ای با شکر قهوه ای از نوع نیشکر بهترین طعم و مزه را دارد اما نوع چغندری کیفیت و طعم مناسبی نخواهد داشت.

نبات شکر قهوه ای نیشکر

نبات شکر قهوه ای نیشکر

محصول دیگر شکر قهوه ای، نبات قهوه ای نیشکری است که آن هم در بازار با استقبال خوبی روبرو شده است. نبات قهوه ای نیشکری به خار رنگ و طعم جذابش به راحتی جای خود را در بین مشتریان باز نموده است و در برخی مغازه های به عنوان نبات تزئینی هم به فروش می رود. رنگ جذاب و خاص نبات قهوه ای، آنرا از سایر انواع نبات متمایز میکند.

این نوع نبات همانند سایر نبات های تولید شده در کشور هم به صورت چوبدار و هم به صورت شاخه و تخت تولید می شود. بلورهای زیبای نبات تولید شده با شکر قهوه ای، قندان ایرانی را به ساده ترین شکل ممکن جذاب نموده است. کارتن های فله این محصول معمولا 5 تا 10 کیلویی به بازار عرضه می شوند تا برای حمل آن هم راحت تر باشد.

بازرگانی جابان با پیشتازی در توزیع و پخش انواع شکر قهوه ای، نبات قهوه ای و قند قهوه ای، یکی از پیشگامان در عرصه تجارت این محصول بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما