فروش انواع قند و شکر خام

قند و شکر خام فله در کشور بیشترین تولید را در کارخانجات قند دارد و انواع این محصول در بازار قند و شکر ایران با قیمت مناسب خرید و فروش می گردد.

شکر خام در واقع همان شکر زرد است که برای زنبور داری مورد استفاده قرار میگیرد. البته شکر زردی برای زنبور خوب است که گرد و خاک و شن و ماسه نداشته باشد در غیر اینصورت ممکن است خسارت به زنبورداران بزند.

شکر خام
قند و شکر به عقیده بسیاری از کارشناسان کشورمان یک کالای  استراتژیک می باشد زیرا که در بسیاری از صنایع غدایی دارای کاربرد می باشد و امروزه در مناطق مختلف کشور تولید می شود.از آنجایی که شکر زرد و یا همان شکر خام گاهی به دلیل کمبود شکر در کشور وارد میشود نوع خارجی آن نیز در بازار موجود است و با توجه به قیمت مناسب آن، زنبورداران رغبت بیشتری به خرید آن نسبت به شکر سفید دارند.

شکر خام برای تغذیه زنبور از شکر زرد بایستی آن را در آّ حل نمود و سپس در اطراف کندو گذاشت تا به محض احساس نیاز زنبور به غذا بتواند از آن تغذیه مناسبی داشته باشد. در مراکز تولید این نوع شکر در دنیا، حجم گسترده ای از این محصول یافت میشود و قیمت آن به دلار جهانی به صورت روزانه تغییر میکند اما معمولا نوسان قیمت آن بالا نیست مگر در فصولی که مراکز عمده تولید این محصول با کمبود مواد اولیه روبرو میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما