خرید شکر سرخ اصل پودری

برخی بر این باورند که شکر سرخ همان شکر قهوه ای است، اما کاملا اشتباه است و این نوع از شکر از عصاره اصلی گیاهنیشکر به دست می اید و تقریبا 88% شکر دارد. طبیعت این محصول گرم و مرطوب می باشد و دارای مواد مغذی فراوانی است. شکر سرخ اصل پودری، باید برای خرید به فروشگاه هایی که دارنده مجوز های بهداشت و سلامت و همچنین سر شناس باشند و از برند های معتبر بر روی محصولاتشان داشته باشند.

خرید شکر سرخ اصل پودری

نحوه تشخیص شکر سرخ اصل

نحوه تشخیص شکر سرخ اصل شکر سرخ را برعکس دیگر شکر ها به شیوه های کالا سنتی تهیه و تولید می کنند، به گونه ای که پس از عصاره گیری نیشکر و جوشاندن ان، مواد به دست امده سفت می شود و بو و عطری بی نظیر را پخش می کنند و به اندازه های کوچک جهت مصرف اسان در می اورند.

حال نکته قابل توجه این است که ماده ای به نام ملاس که در نیشکر وجود دارد و رنگی تیره و چسبناک را به همراه نیز دارد و زمانی که مواد شیمیایی با این ماده مخلوط می شود، این ملاس کامل از بین می رود و رنگ شکر تغییر می کند، شکر سفید نیز جزء این دسته از شکرها می باشد.

با انداختن شکر سرخ در اب، می توان تشخیص داد که شکر اصل است یا تقلبی، به این دلیل که اگر اصل باشد رنگ اب تغییر نمی کند، اما با اضافه کردن مواد شیمیایی به ان، باعث تغییر واضح رنگ اب خواهید شد.

مصرف شکر سرخ برای درمان یبوست

مصرف شکر سرخ برای درمان یبوست این محصول طبیعی از ارزش های غذایی مفیدی برخوردار می باشد و برای درمان و پیشگیری از بیماری ها و مشکلات جسمی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد مغذی شامل: فیبر، پتاسیم، منیزیم، کلسیم،انتی اکسیدان و ویتامین ب6 می شود.

حال با این همه مواد معدنی زیادی که دارد، برای کمک به مشکلات و بیماری هایی از قبیل: رفع خستگی، نرم شدن روی سینه و گلو، جلوگیری از پوکی استخوان و…. مصرف می کنند. این شکر به دلیل ملینی بودن خود برای رفع مشکلات گوارشی مانند، یبوست بسیار توصیه شده است و بهتر است که با مصرف مرتب و روزانه این شکر در دمنوش ها و یا خوراکی های خود، از این مشکل رنج اور نجات پیدا کنید.

برای فروش شکر سرخ اصل، انها را به صورت پودر شده و یا حبه ای، در بسته بندی های مناسب و مجهزی قرار می دهند و با قرار دادن اطلاعت و کفیت ان بر روی بسته بندی محصول، یک نوع تبلیغ را برای کالای خود در نظر می گیرند.

قیمت شکر سرخ را باید با توجه به کیفیت ان سنجید و از ان جایی که این شکر بدون مواد افزودنی و شیمیایی تولید می شود و خواص فراوانی نیز دارد، قیمتی بالاتر را نسبت به دیگر انوع شکر ها دارد و این قیمت ارزش محصول را بازگو می نماید.

پخش شکر سرخ اصل پودری

پخش شکر سرخ اصل پودری برای توزیع شکر سرخ پودری، در مراکز مربوطه از دستگاه و بسته های محکم و مقاوم جهت تقسیم بندی محصول استفاده می کنند و البته هر گونه ان را با توجه به کیفیت، اندازه و شکلی که دارند، در بسته های جداگانه ای قرار می دهند.

این مرحله از پخش، نقش زیادی را می تواند برای خرید و فروش شکر داشته باشد، به صورتی که در زمان ارسال، باید با به کار بردن وسایل نقلیه مناسب این کالاها را به مقصد مورد نظر برسانند، در صورتی که کیفیت و شکل ظاهری کالا اسیب ببیند، بد فروش می شوند و باید به قیمت های نازلی انها را بفروشند.

البته اسیب رسید و یا تکه شدن حبه های شکر، نمی تواند در کیفیت و مزایای ان تاثیری داشته باشد، ولی اگر محصول الوده و یا با مواد اضافی همراه باشد، دیگر قابل استفاده نمی باشند.

بر همین اساس اکثر این کارخانه ها، از افراد ماهر در نقل و انتقال کالاهای خود استفاده می کنند و با شیوه های مخصوص این انتقالات را انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما