توزیع شکر قهوه ای شهدانه در تهران + قیمت

شکر قهوه ای در تهران دارای نمایندگی های توزیع و فروش با قیمت عمده است و یکی از این انبارها در رباط کریم واقع شده است.

شکر قهوه ای شهدانه

با توجه به اینکه استان خوزستان بیشترین تولید نیشکر در ایران را دارد کارخانه میرزا کوچک خان با برند شهدانه یکی از با کیفیت ترین شکر قهوه ای های کشور را در این شهر تولید می کند.

شکر قهوه ای در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد و همانطور که در تبلیغات تلویزیونی هم به تازگی مشاهده می کنیم تولید کیک و بیسکوئیت با این نوع شکر تبلیغات گسترده ای پیدا کرده است.

دلیل برتری تولید محصولات با این نوع شکر میزان سالم بودن و ارگانیک بودن آنست که نوع سفید دارای چنین مزایایی نیست.

شکر قهوه ای شهدانه

مشخصات شکر قهوه ای شهدانه

مهمترین ویژگی این محصول بسته بندی در کیسه های 50 کیلویی هست و البته سالهای قبل در بسته بندی های 900 گرمی هم تولید این کارخانه صورت می گرفت که فعلا چند سالیست توقف پیدا کرده است.

میزان تولید این برند بسیار بالاست به طوریکه بیشترین میزان تولید شکر قهوه ای در کشور مربوط به همین کارخانه واقع در استان خوزستان شهر خرمشهر است.

از آنجایی که نوع شکر تولیدی شهدانه دارای بلورهای ریز و رنگ تیره تری به نسبت سایر محصولات مشابه است دارای محبوبیت بیشتری هم در بازار است.

مشخصات شکر قهوه ای شهدانه

خرید شکر قهوه ای شهدانه در تهران

برای خرید شکر قهوه ای در تهران بایستی به مراکز عمده فروشی آن مراجعه کرد زیرا که تهیه مستقیم از خود کارخانه بایستی با تناژهای بالا درخواست به تولیدی ارسال شود.

دقت در سفت نشدن شکر درون کیسه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا که در صورت سفت شدن آن استفاده نمودن از آن بایستی پس از نرم کردن صورت پذیرد.

بر روی کیسه های این محصول تاریخ انقضا و تولید محصول درج شده است که هنگام تهیه باید به آن توجه نمود و البته ماندگاری این محصول از زمان تولید به مدت 2 سال است.

خرید شکر قهوه ای شهدانه در تهران

قیمت شکر قهوه ای شهدانه در تهران + خرید و فروش

شکر قهوه ای در تهران با برندهای مختلفی صورت میگیرد اما برند شهدانه معروفترین و با مناسب ترین قیمت است.

در ابتدای سال 1403 قیمت این محصول متغیر و بین کیلویی 37000 تا 43000 نوسان دارد.

البته خرید با تناژهای بالای این محصول دارای تخفیفات ویژه ای است که بر اساس شرایط فروش رقم می خورد.

برای تهیه این محصول در تهران کافیست به انبارهای عمده فروشی این محصول در اسلامشهر و رباط کریم مراجعه و یا درخواست ارسال به صورت پیک از طریق فروشنده را ارسال فرمائید.

قیمت شکر قهوه ای شهدانه در تهران + خرید و فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما