انبار توزیع شکر قهوه ای شهدانه در اصفهان و قیمت

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ در توزیع شکر قهوه ای شهدانه با قیمت مناسب و دارای انبار بزرگ در منطقه شاپور جدید است.

شکر قهوه ای شهدانه

جالب است بدانید که بزرگترین تولید کننده شکر قهوه ای در ایران برند شهدانه است که بیشترین تولید این محصول را در کشور به عهده دارد.

با توجه به اینکه این کارخانه به تولیدات نیشکر جنوب کشور نزدیک است بهترین موقعیت مکانی برای تولید این محصول را در حال حاضر در کشور به خود اختصاص داده است.

اما با توجه به اینکه موقعیت توزیع این محصول در جنوب کشور دارای مسافت طولانی با نیمه شمالی کشور می باشد ناگزیر این محصول در انبارهای دیگر نیز توزیع و از آنجا به دست مشتریان خرده و عمده می رسد.

شکر قهوه ای شهدانه

مشخصات شکر قهوه ای شهدانه

یکی از بارزترین و مهمترین خصوصیات شکر قهوه ای شهدانه اینست که از نیشکر تولید می شود. از انجایی که نیشکر طبع گرم و بوی مطبوعی دارد در ایران بسیار پر طرفدار است.

دیگر ویژگی این محصول اینست که دارای انواع مجوزهای لازم برای تولید می باشد و کمتر کارخانه ای توانسته مجوز تولید شکر قهوه ای را در ایران بگیرد.

رنگ تیره شکر این کارخانه و کیسه های 50 کیلویی های این برند در ایران دارای مشتریان زیادی است که اکثرا برای استفاده در تولیدات کیک و شیرینی و نسکافه بسیار مرغوب می باشد.

شکر قهوه ای

نحوه خرید شکر قهوه ای شهدانه

برای خرید شکر قهوه ای شهدانه توجه به اینکه مهم است که چه میزان نیاز به خرید داریم چرا که کارخانه معمولا در تناژهای بالا به صورت مستقیم فروش دارد.

در صورتی که خریدتان کمتر از 5 تن یا 10 تن هست بهتر است برای خرید این محصول از نمایندگی های آن در شهرهای متلف من جمله اصفهان، تهران و یا مشهد مراجعه کنید.

نکته مهم در خرید اینست که ارسال این محصول از طریق باربری های خرده باری کامیون و اتوبوس امکان پذیر است و دغدغه زیادی در هزینه حمل آن به آن صورت نخواهید داشت.

قیمت شکر قهوه ای شهدانه

همیشه در هنگام تهیه هر محصولی قیمت مهم است اما بسته به اینکه چه مقدار قصد خرید دارید هم مهم است.

قیمت این محصول در حال حاضر در ابتدای سال 1403 در تناژهای بالای 10 تن حدود 33500 تا 34000 تومان است.

در صورتی قصد تهیه این محصول در حجم های زبر تناژ را دارید قیمت حدود 40000 تا 43000 متغیر است و این بسته به شهر محل تهیه متفاوت خواهد بود.

مجموعه جابان با داشتن انبارهای بزرگ توزیع این محصول در شهرهای اصفهان، تهران و مشهد بهترین محل برای تهیه این محصول است.

شکر قهوه ای بسته بندی

11

  1. سلام
    شکر قهوه ای شهدانه در تولید حلوا و کیک و نسکافه خیلی جواب میده و کیفیت رو بالا میبره

  2. بادرود برشما جناب آقای جوادی
    با توجه به مصرف شکر در تولیدات غذایی.علاقه وگرایش به شکر قهوه ای نیز افزایش ومورد استفاده در صنایع وکارخانجات می باشد .در تجارت وکسب وکارتان موفق باشید

  3. سلام🌸🌺🌸🌺
    از آنجایی که شکر قهوه‌ای از لحاظ مزه و طعم متفاوت هستند، انتخاب بین آن‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر دنبال طعم شیرین مطبوع و مخصوصی هستید، ممکن است شکر قهوه‌ای را ترجیح دهید. اما اگر به دنبال تجربه‌ی متفاوت و طعمی گرم و خاص هستید، ممکن است قهوه‌ای را ترجیح دهید. این نوع شکر می‌تواند به تازگی و خوشمزگی غذاها و نوشیدنی‌های شما اضافه کند، بنابراین بستگی به سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب کنید.

  4. سلام
    شکر قهوه ای ارزش غذایی بالایی داره و میتونه بخوبی جایگزین شکر سفید بشه
    امیدوارم در تجارت این محصول موفق باشید

  5. سلام
    ممنون از شما بزرگوار بابت توضیحات خوبتون درمورد شکرقهوه ای شهدانه.
    تجارتتون پرسود.

  6. سلام ،
    شکر قهوه‌ای ،کابرد زیادی در تهیه اقسام شیرینی ،و نیز در نسکافه و شیر کاکائو دارد،که توجیه اقتصادی دارد.
    در تهیه بعضی از آبمیوه های صنعتی نیز ممکن است استفاده شود.

  7. استفاده از شکر نیشکری نه تنها صرر ندارد بلکه بسیار مقوی ودارای ویتامینهای زیادی است .بر خلاف شکر سفید که از آن به عنوان سم سفید یاد میکنند.

  8. با سلام
    شکر قهوه‌ای نه تنها در آشپزی و شیرینی پزی بلکه در طب سنتی نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد و از آن برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود.
    موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما