قیمت خرید قند قهوه ای به صورت فله

آیا می دانید، تغییر قیمت خرید قند قهوه ای، وقتی به صورت بسته بندی صورت گیرد و یا به شکل فله انجام پذیرد، چقدر است؟ کیفیت قند قهوه ای فله بهتر است یا نمونه های بسته بندی شده؟
می دانید که یکی از شیرین کننده های کم ضرری که امروزه به بازار ایران راه پیدا کرده است، قند قهوه ای می باشد. البته قند و شکر قهوه ای، در زمان های دور تا کنون، مورد استفاده مردم کشور های اروپایی و آمریکایی بوده اند و به همین منظور، گونه های مختلفی از قند قهوه ای را در بازار فروش شامل می شوند.
تا چند سال گذشته، قند قهوه ای به صورت محدود و به میزان کم، از کشور های خارجی به ایران وارد می شد و هرکس تمایل داشت قند قهوه ای را جایگزین قند سفید کند، می توانست با قیمت کمی بالاتر، قند قهوه ای را با سختی های زیاد، از مغازه های قنادی و فروشگاه ها تهیه کند.
اما امروزه که کارخانه های تولیدی قند و شکر در ایران، در کنار محصولات تولیدی همیشگی خود، قند قهوه ای را هم تولید می کنند، دیگر نیازی به واردات قند قهوه ای خارجی از کشور های دیگر به ایران نیست و کارخانه های تولید قند قهوه ای در ایران، می توانند به تمامی نیاز های مشتریان و متقاضیان پاسخگو باشند.
از کارخانه های تولیدی قند قهوه ای در ایران، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • کارخانه قند قهوه ای ارغوان
  • کارخانه قند قهوه ای روبینا
  • کارخانه قند قهوه ای جهان گستر

و … .

خرید قند قهوه ای

خرید و فروش قند قهوه ای

قند قهوه ای با توجه به اینکه میزان رطوبت موجود در آن، تا حدودی بیشتر از قند سفید می باشد، مسلما اگر در معرض مستقیم هوا قرار گیرد، نه تنها آلودگی های زیادی را به خود جذب می کند، بلکه دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت.
به همین دلیل، اغلب کارخانه های تولیدی، قند قهوه ای را در بسته بندی های استاندارد به بازار خرید قند قهوه ای عرضه می کنند. البته کارخانه هایی هم هستند که قند قهوه ای را به صورت فله در بازار توزیع کرده و قیمت خرید آن را به نسبت قند قهوه ای بسته بندی شده، کمتر در نظر می گیرند.
اگر به دنبال خرید بهترین قند قهوه ای هستید تا بتوانید از خواص قند قهوه ای بهره مند شوید، باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید. چراکه برخی از کارخانه های تولیدی، متاسفانه قند قهوه ای را به صورت طبیعی تهیه نمی کنند و از مواد شیمیایی و افزودنی ها در تولید قند قهوه ای استفاده می نمایند. این نوع از قند قهوه ای، نه تنها خواصی به همراه ندارد، بلکه همانند قند سفید دارای کالری و ساکارز بالا بوده و محدود مصرف آن برای افراد دیابتی و کسانیکه اضافه وزن دارند وجود خواهد داشت.

قیمت قند قهوه ای

قیمت قند قهوه ای

جدای از این مسئله که کیفیت قند قهوه ای فله کمی پایین تر از کیفیت قند قهوه ای بسته بندی می باشد و این مسئله می تواند تاثیر زیادی بر قیمت قند قهوه ای در بازار فروش داشته باشد، اصولا هر محصول و کالایی که به صورت فله و عمده خریداری شود، قیمت کمتری را از آن خود می کند.
زیرا هزینه هایی از قبیل بسته بندی، استاندارد سازی و غیره برای آن در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل، قیمت کمتری را به خود اختصاص خواهد داد.
برای اینکه بدانید کدام کارخانه تولیدی، قند قهوه ای را به صورت کارتنی و فله در اختیار مشتری قرار می دهد و این که قیمت خرید آن چگونه تعیین می شود، بهتر است از سایت های خرید و فروش مواد غذایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، کمک بگیرید.

قیمت قند قهوه ای
، به دلیل کمیاب بودن، تا حدودی بالا است و افراد می توانند هر کیلو از آن را با 14 تا 16 هزار تومان خریداری کنند.
اغلب قنادی ها و عرضه کننده های قند و شکر در شهر محل زندگیتان، مسلما قند و شکر قهوه ای را هم در اختیار خریداران قرار خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما