خرید فروش قند قهوه ای ارزان قیمت

آیا می توان از سایت های اینترنتی که به خرید فروش محصولاتی همچون قند قهوه ای مشغول هستند، قند قهوه ای را با قیمت ارزان خریداری کرد؟ آیا قیمت قند قهوه ای، رابطه ای با کیفیت این محصول خواهد داشت؟
یکی از جدیدترین شیرین کننده های موجود در بازار حال حاضر، قند قهوه ای می باشد. ظاهر قند قهوه ای همانند قند سفید بوده و تنها تفاوت آن در رنگ و مزه قند قهوه ای است که کمی کاراملی و خوشمزه تر از قند های معمولی می باشد. قند قهوه ای هم به صورت حبه در بازار به فروش می رسد و هم به صورت کله.
با توجه به اینکه قند قهوه ای از شکر قهوه ای تهیه می شود و شکر قهوه ای هم بر اساس میزان درصد ملاس، دارای گونه های متفاوتی می باشد، مسلما قند قهوه ای هم انواع مختلفی را دارا می باشد که هر یک دارای مزه و رنگ متفاوتی خواهد بود.

تولید قند قهوه ای به چه شکل است؟

همانطور که قند سفید تولید می شود و مواد اولیه مورد نیاز شکر و آب است، قند قهوه ای هم به همین صورت تولید می گردد. با این تفاوت که شکر تشکیل دهنده قند قهوه ای بر خلاف شکر سفید، دیگر تصفیه نمی شود و به آن افزودنی هایی اضافه نمی شود تا رنگ سفید به خود بگیرد. بلکه به همراه ملاس در تولید قند قهوه ای مورد استفاده قرار می گیرد.
شکر که بر اساس میزان ملاس موجود، دارای گونه های مختلفی می باشد که از 1 تا 15 عددگذاری شده است، وقتی در تهیه قند قهوه ای مورد استفاده قرار گیرد، مسلما گونه های مختلف قند را به وجود می آورد که ممکن است به خاطر مقدار متفاوت ملاس، خواص قند قهوه ای هم متفاوت باشد.
شکر قهوه ای به همراه کمی آب که به نسبت 4 به 1 با هم مخلوط می شوند، اگر به کمک روش سنتی تولید شوند، در قالب های مخصوصی قرار گرفته و خشک می شوند. اما اگر در کارخانه های صنعتی تولید گردند، مواد مخلوط شده وارد دستگاه می شود تا قالب زده شده و در دمای محیط به مدت چند روز خشک شود.

قیمت قند قهوه ای

رابطه قیمت با کیفیت قند قهوه ای

می دانید که به تازگی، قند قهوه ای وارد بازار ایران شده و ماقبل از آن، در کشور های اروپایی و آمریکایی بیشتر به مصرف افراد در می آمد. نه تنها قند قهوه ای یک شیرین کننده لذیذ می باشد، بلکه خواص درمانی بسیاری هم داشته و همین مسئله سبب افزایش روز افزون تقاضا برای قند قهوه ای در بازار می شود.
همانطور که گفته شد، شکر قهوه ای و کمی آب، دو ماده اصلی تشکیل دهنده قند قهوه ای هستند که کیفیت این مواد اولیه، تاثیر زیادی بر مرغوبیت قند تولیدی خواهد داشت. از طرفی، هر چه کیفیت قند قهوه ای بیشتر باشد و دارای مقدار ملاس زیاد تری باشد، قیمت خرید و فروش آن در بازار بیشتر خواهد بود. پس می توان نتیجه گرفت که قیمت قند قهوه ای، با میزان کیفیت محصول رابطه مستقیم داشته و کیفیت می تواند تاثیر زیادی بر میزان تقاضا و همچنین قیمت محصول در بازار فروش گذارد.
ناگفته نماند که ارزان قیمت بودن قند قهوه ای و به طور کلی تمام مواد غذایی، همیشه دلیل بر بی کیفیت بودن محصول نخواهد بود. برخی از سایت های اینترنتی که به عرضه انواع قند قهوه ای مشغول می باشند، به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با تامین کننده ها داشته و رابط در این میان نقشی ندارد، قند قهوه ای را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند. هرچه تعداد واسطه برای خرید و فروش قند قهوه ای بیشتر باشد، مسلما هزینه های خرید هم افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما