خرید عمده قند قهوه ای روبینا

می دانید که قند قهوه ای چه نقاط تمایزی با قند سفید و معمولی دارد؟ به نظر شما، خرید عمده قند قهوه ای، می تواند تاثیری بر کاهش هزینه های خرید داشته باشد؟ در رابطه با قند قهوه ای روبینا چه می دانید؟
مدتی است که در بازار فروش قند و شکر ایران، قند قهوه ای هم توزیع می شود. می دانید که قند قهوه ای به دلیل اینکه از شکر قهوه ای تهیه شده است، دارای رنگ قهوه ای و تیره می باشد. شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا شکر قهوه ای تشکیل دهنده قند قهوه ای، رنگ تیره ای به خود دارد و با شکر و قند های معمولی موجود در بازار متفاوت است؟
در پاسخ به این سوال می توان از ملاس نام برد. ماده ای که همانند کارامل بوده و اطراف دانه های شکر را احاطه می کند. ناگفته نماند که ملاس ماده ای کاملا طبیعی بوده و حذف نکردن آن از شکر و تولید قند قهوه ای، می تواند مفید بودن قند قهوه ای را سبب شود.

تفاوت قند قهوه ای با قند سفید

همانطور که مطلع هستید، برای تولید قند سفید، ماده ای همچون جوهر قند در شکر اولیه استفاده می شود تا رنگ قهوه ای و یا کرم مانند شکر قهوه ای گرفته شود و قند سفید تولید گردد. اما در تهیه قند قهوه ای، چنین ماده های افزودنی نقشی در آماده سازی قند قهوه ای نداشته و به همین دلیل است که قند قهوه ای می تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
از تفاوت های قند قهوه ای و قند سفید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمتر بودن کالری قند قهوه ای به نسبت قند سفید
  • وجود درصد کمتری از ساکارز در قند قهوه ای
  • مناسب بودن مصرف قند قهوه ای برای افراد دیابتی
  • عدم وجود مواد شیمیایی در قند قهوه ای بر خلاف قند سفید

این مواردی که گفته شد، در صورتی پیرامون قند سفید و قهوه ای صادق می باشد که قند قهوه ای کاملا طبیعی بوده و از راه درست تولید شود. زیرا در برخی از کارخانه های تولیدی، به کمک اسانس، قند قهوه ای تولید می شود که نه تنها این نوع از قند نمی تواند برای بدن مفید واقع شود، بلکه ضرر های جبران ناپذیری به بدن وارد خواهد کرد.
حال که با تفاوت های قند سفید و قند قهوه ای آشنا شدید، خود می توانید تصمیم بگیرید که قند قهوه ای را در برنامه روزانه خود مصرف نمایید یا نمونه سفید.

خرید قند قهوه ای

قند و شکر روبینا

در ایران و در شهر های مختلف، کارخانه های تولیدی زیادی وجود دارند که همگی به تولید و عرضه انواع قند و شکر به بازار فروش و تامین نیاز های بازار مشغول هستند. برخی از کارخانه ها با در نظر گرفتن استاندارد ها، استفاده از دستگاه های پیشرفته و به کارگیری نظرات متخصصان تغذیه باتجربه، تونسته اند بهترین قند قهوه ای را به بازار عرضه کنند. یکی از این شرکت ها که روبینا نام دارد، گونه های مختلف قند قهوه ای را در لیست محصولات تولیدی خود شامل می شود.
شاید با خود بگویید که منظور از انواع قند قهوه ای چیست؟ مگر قند قهوه ای می تواند دارای گونه های مختلفی باشد؟
در جواب این سوالات می توان گفت که با توجه به تولید قند قهوه ای از شکر قهوه ای و اینکه شکر قهوه ای بر اساس میزان وجود ملاس، دارای گونه های متفاوتی می باشد، مسلما قند قهوه ای هم دارای انواع مختلفی است که با رنگ های روشن تا قهوه ای تیره از هم شناخته می شوند. هرچه رنگ قند قهوه ای روبینا تیره تر باشد، نشان دهنده بیشتر بودن ملاس در اطراف دانه های شکر تشکیل دهنده آن است.
تمامی فروشگاه ها و مراکز فروش قند و شکر، برای اینکه بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت یکجا خریداری نمایند، اقدام به خرید عمده از واحد تولیدی مورد نظر می کنند. خرید قند قهوه ای به صورت عمده و یا دیگر محصولات تولیدی قند روبینا، سبب می شود تا هم هزینه هایی که برای خرید هر کیلو از قند قهوه ای در نظر گرفته می شود کاهش پیدا کند و هم اینکه در زمان خرید صرفه جویی شود.
پس پیشنهاد می شود تا خریداران عمده محصول خود را از شرکت مربوطه به صورت کلی و در تناژ بالا به صورت یکجا تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما