مرکز توزیع شکر قهوه ای ایرانی

با توجه به پیشرفت همه جانبه ی کشور ایران کارخانه های زیادی در سطح کشور هستند که در زمینه ی تولید شکر قهوه ای فعالیت می کنند که مرکز توزیع کننده در اکثر نقاط کشور شکر قهوه ای ایرانی را به خرده فروشی ها و مشتری ها توزیع می کنند.برای خرید شکر قهوه ای ایرانی مرغوب و با کیفیت باید به مراکز توزیع معتبر و خرید شکر قهوه ای با برند شناخته شده مراجعه کنید.این مرکز توزیع شکر قهوه ای علاوه بر پخش این نوع شکر به خرید آن از کارخانه های تولید کننده می پردازند و مرکز خرید و فروش نیز به حساب می آید و محصول خود را در قالب بسته بندی یا عمده، فله ای عرضه می کنند که به صورت بسته بندی بهداشتی تر و مطمعن تر است.

مرکز توزیع شکر قهوه ای ایرانی

عوامل موثر بر کیفیت شکر قهوه ای ایرانی

عوامل موثر بر کیفیت شکر قهوه ای ایرانی هنگام خرید و فروش و مصرف محصولی کیفیت آن مهم ترین ملاک برای ما است و همه ی عوامل سعی در عرضه ی محصول مرغوب و با کیفیت هستند. این کیفیت شامل ظاهر، طعم، رنگ، مواد به کار برده است.

کیفیت شکر قهوه ای از مرحله ی تولید تا مرحله ی توزیع و نگهداری موثر است. در کاشت چغندر و یا نیشکر باید دقت کرد تا محصولی که برای تولید از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت و سالم باشد پس هنگام کشت استفاده نکردن از مواد شیمایی و کاشت در فصل مناسب یا آبیاری و کود دهی مناسب در کیفیت آن موثر است و در چغندر قند مواد ناخالص مثل سدیم، پتاسیم کیفیت تکنولوژی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در تولید، شکر قهوه ای از نظر کیفیت از بسیاری جهات مورد آزمایش قرار می گیرد. قطب بندی: یکی از روش هایی است که برای کیفیت شکر مورد استفاده قرار می گیرد که هر چقدر قطبش بیشتر باشد خالص تر است و همه چه کمتر باشد ناخالصی بیشتر دارد. رنگ شکر قهوه ای: که معیار های برای اندازه گیری و درجه رنگ وجود دارد که این رنگ به ملاس باقیمانده از شکر که در فرایند تصویه حذف نشده بستگی دارد.

رطوبت: رطوبت موجود در شکر قهوه ای بسیار مهم است که اگر در هنگام تولید یا بسته بندی خشک شود از ارزش غذایی شکر قهوه ای کم می شود.اندازه دانه یا همان کریستال: از آنجا که دانه های شکر قهوه ای ریز هست باید به این مورد در فرایند آسیاب توجه داشت.

نوع بسته بندی شکر قهوه ای باید با دستگاه های تمام اتوماتیک باشد و علامت استاندارد وزارت بهداشت را نیز داشته باشد. وقتی شکر قهوه ای بسته بندی خریداری می کنید بقیه شکر را در مجاور هوا قرار ندهید و در ظرف درب دار نگهداری کنید.

آشنایی با مزایای مصرف شکر قهوه ای ایرانی

شکر قهوه ای ایرانی، شکری است که به دلیل دارا بودن ملاس رنگ آن قهوه ای است. این شکر فواید بسیاری دارد که در طب سنتی هم از مزایای آن گفته شده است و شکر قهوه ای طبع گرم دارد پس در درمان بیماری سرد مزاجی مفید است ولی دقت کنید افرادی که طبع گرم دارند مصرف زیاد شکر قهوه ای برای آن ها توصیه نمی شود و از فواید درمانی این شکر در طب سنتی می توان به درمان یبوست، جلوگیری از تهوع، درمان سردی، درمان نفخ معده، درمان سر درد، درمان اسهال، بهبود خارش و اگزما و درمان دل پیچه و درمان قولنج شکمی اشاره کرد.

درمان دردهای عادت ماهانه: وجود پتاسیم در شکر قهوه ای باعث آرامش رحم شده و درد های قاعدگی و انقباضات رحم را کاهش می دهد و در منظم شدن دوره ی آن موثر است. بارداری: شکر قهوه ای برای درد های شکمی بعد از زایمان موثر است و سرعت بهبود زایمان را افزایش می دهد.

سلامت و مراقبت پوست: از شکر قهوه ای به عنوان ماسک می توان استفاده کرد و به دلیل بافت سختش باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست و رفع لک و جوش می شود و یک نرم کننده ی طبیعی هست که باعث روشن شدن پوست می شود از این رو در بسیاری از لوازم ارایشی ها از این شکر استفاده می کنند.

تناسب اندام و کنترل وزن: شکر قهوه ای کالری و قند کم دارد و به دلیل دارا بودن ملاس باعث افزایش فعالیت بدن در کنترل وزن تاثیرگزار است و به عنوان شکر رژیمی استفاده می شود.افزایش انرژی: شکر قهوه ای دارای مواد معدنی و کربوهیدرات باعث افزایش انرژی شما در طول روز می شود.

درمان سرماخوردگی: از آنجا که شکر قهوه ای دارای ملاس است باعث رفع خلط سینه و درمان درد کلو می شود و در درمان سرماخوردگی موثر است.درمان مشکلات گوارشی: این شکر باعث جلوگیری از نفخ و یبوست می شود و هضم غذا را آسان می کند.

دیابت: برای افراد دیابتی مصرف شکر مضر است ولی استفاده از شکر قهوه ای را نیز توصیه نمی کنیم ولی می تواند جایگزین مصرف شکر سفید باشد.ضدعفونی کننده: خاصیت ضدعفونی کننده دارد و به تسریع بهبود زخم ها کمک می کند و خطر عفونت را کاهش می دهدو در پیشگیری از آسم نیز مفید است.

بررسی مواد مغذی موجود در شکر قهوه ای ایرانی

بررسی مواد مغذی موجود در شکر قهوه ای ایرانی در اوایل ایران شکر قهوه ای را از کشور های خارجی وارد ایران می کرد به ددلیل این که استفاده شکر قهوه ای در فرهنگ کشور خیلی جا نیفتاده بود و خیلی مورد استفاده قرار نمی گرفت با وارد کردن این محصول و توصیه ی پزشک ها و متخصصان تغذیه به خاطر وجود مواد مغذی و جایگزین بهتر برای شکر سفید باعث شناخت مردم شد و مورد استقبال قرار گرقت و کشور ایران در زمینه به تولید شکر باکیفیت فعالیت را شروع کرد.

شکر قهوه ای و شکر سفید هر دو از نیشکر یا چغندر قند به دست می آید که شکر قهوه ای مخلوطی از شکر سفید و ملاس است چون هر دو از یک محصول تولید شده در ارزش غذایی هم تفاوت چندانی ندارند و وجود کلسیم، آهن، پتاسیم و مواد معدنی در شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید بیشتر است و کالری شکر قهوه ای کمتر از شکر سفید است.

شکر سرخ و شکر قهوه ای را مردم یکی می دانند ولی این دو این شکر هم از لحاظ مشخصات ظاهری و هم ارزش غذایی با هم تفاوت جزئ دارند.در بررسی مواد مغذی موجود در شکر قهوه ای به ملاس موجود در آن اشاره داربم چون دارای مواد مغذی است که از نیشکر و چغندر قند جذب خود کرده است.

مواد تشکیل دهنده ای اصلی آن: ویتامین، چربی، پروتئین، آب، فیبر، قند، کلسترول، انرژی است.دارای انواع ویتامین ها اعم از:

A،D،E،K،C،B1،B2،B3،B4،B5،B6،B9،B12،

و مواد معدنی شامل:کلسیم منیزیم فسفر پتاسیم سدیم روی مس منگنز است.بخاطر دارا بودن مواد مغذی و ارزش غذایی خاصیت درمانی دارد و مورد توجه مردم قرار گرفته شده است.

راهنمای انتخاب شکر قهوه ای ایرانی مناسب

قبل از آشنا شدن با انتخاب بهترین شکر قهوه ای ایرانی اول انواع شکر قهوه ای را تشخیص دهیم تا انتخاب درستی داشته باشیم.

انواع شکر قهوه ای عبارت اند از:

1_ روان :این شکر از سایر شکر ها رطوبتش کم است و دانه های ریزی دارد که به صورت پودری است.

2_توربینادو: این شکر رنگ طلایی دارد و به صورت خام است به طوری که مقدار ملاس آن شسته شده است.

3_موسکوادو: این شکر قهوه ای تیره است و طعم بسیار قوی دارد و مخصوص کشور انگلیس بوده است.

4_دورارا: این شکر قهوه ای بوده و کریستال های طلائی خیلی درشت دارد.

شکر قهوه ای شکری است که با ملاس ترکیب شده و به همین خاطر آب بیشتری دارد و بافت نرمی دارد.برای اینکه شکر قهوه ای طبیعی و سالم بخرید بهتر است از محصولات دارای بسته بندی و تایید مجوز وزارت بهداشت داشته باشد.در خرید شکر قهوه ای توجه داشته باشید شکرتان شکرک نبسته باشد.

رنگ شکر قهوه ای اصل قهوه ای روشن مایل به طلایی دارد و کمی شفاف است.شکر قهوه ای که می خرید توجه داشته باشید که دانه های ریزی دارد و عطر خوبی دارد.در مورد مزه ی آن می توان گفت طعم شکر قهوه ای ملاس و مزه ی کاراملی دارد که مخصوص شکر قهوه ای است.شکر قهوه ای به سرعت کلوخه ای و سفت می شود.به این نکته هم توجه داشته باشید که برای انتخاب شکر قهوه ای مناسب تشخیص از روی طعم و رنگ روش خوبی نیست.

شکر قهوه ای به دلیل مرطوب بودنش بهتر است بسته بندی شده را بخرید و به صورت فله ای خریداری نکنید چون این رطوبت گرد غبار و آلودگی را جذب خود کرده و باعث بیماری شما می شود.

فروشنده بهترین شکر قهوه ای ایرانی

فروشنده بهترین شکر قهوه ای ایرانی امروزه خرید و فروش شکر قهوه ای از نظر تجاری شغلی پر سود به حساب می آید و بازار فروش شکر قهوه ای بسته به انواع آن با یکدیگر تفاوت دارد و تنوع در آن باعث رونق بازار فروش فروشنده ها شده است.

شکر قهوه ای بخاطر عطر و طعم و خصوصیات آن در شیرینی پزی ها قنادی ها در تهیه بستنی و حلوا و .. استفاده می شود به همین دلیل فروشنده های عطاری، آجیل فروشی، خشکبارها، قنادی ها از انواع شکر قهوه ای را در سرتاسر کشور به فروش می رسانند.

فروشنده ها به صورت حضوری و غیر حضوری به تمام نقاط کشور ارسال می کنند و این شکر را به صورت فله ای به مصرف کننده هایی که به دنبال خرید کیلویی هستند عرضه می کنند.بازار فروش فروشنده ی شکر قهوه ای در طول سال متغیر هست و این نوسان به میزان تولید در طول سال، میزان صادرات به کشورهای دیگر و میزان وارد کردن شکر قهوه ای به کشور و عرضه و تقاضا بستگی دارد.

فروشنده ها قیمت شکر قهوه ای را از مراکز تولید گرفته و با سود جزئی آن را به مصرف کننده ها می فروشند که با خرید عمده از تولید کنندگان باعث صرف هزینه ی کم می شود و مقرون به صرفه است.برای خرید بهترین شکر قهوه ای از مراکز فروش معتبر خریداری کنید.

صادرات عمده شکر قهوه ای ایرانی

از عمده ترین کالا ها که در زمینه صادرات و وادرات فعالیت دارند مواد غذایی است شکر قهوه ای ایرانی از نیشکر به طور طبیعی به دست می آید به صورتی که تمام مواد معدنی، ویتامین ها حفظ شده و از بین نمی رود و این محصول کم کالری و مفید مورد توجه بیشتر مردم واقع شده که کشورهای توسعه یافته از کشور ایران وارد کشورهای خود می کنند و ایران شکر قهوه ای را به صورت عمده به این کشور ها صادر می کند

چون مردم علاوه بر مصرف خانگی از آن به عنوان شیرین کننده طبیعی در تولید محصولات کارخانه ای و قنادی ها نیز مورد استفاده قرار می دهند.سفارش عمده شکر صادراتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود.قیمت انواع شکر قهوه ای بسته به نوع آن و کیفیت، روش خرید، شکر بسته بندی باشد یا شکر کیلویی و یا عمده بستگی دارد و قیمت صادرات با توجه به نوسانات ارز متغیر است.از آنجایی که شکر قهوه ای جای شکر سفید را گرفته بخاطر همین قند قهوه ای و نبات قهوه ای هم مورد توجه واقع شده و در صادرات نقش دارد.

میزان صادرات و بیشترین نوع استفاده شده از انواع شکر قهوه ای را میتوان با توجه به در خواست های کشورهای دیگر و سلیقه ی مشتری های خریداران فهمید.فروشگاه های معتبر علاوه بر صادرات اقدام به فروش شکر در بازار های داخلی کرده اند.

پخش کننده انواع شکر قهوه ای ایرانی

پخش کننده انواع شکر قهوه ای ایرانی پخش کننده ها از انواع شکر قهوه ای به مصرف کننده ها و مغازه داران طبق سفارش مورد نیاز آن ها محصول را عرضه می کنند.پخش کننده ها مراکزی هستند که با خرید شکر قهوه ای از تولیدکنندگان به صورت عمده آن را به بازار فروش پخش می کنند و با خرید از تولید کنندگان محصول خریداری شده برای آن ها ارزان در می آید

در نتیجه به خرده فروشان هم با سود کمتری عرضه می کنند و مصرف کنندگان این محصول را با قیمت مناسب خریداری می کنند باعث جلب توجه آن ها شده و مشتری دائمی مراکز فروش شده و استفاده ی بیشتر از شکر قهوه ای ایرانی می کنند و این چرخه به نفع تولید کنندگان تا مصرف کننده است.

تولید کنندگان با درج قیمت روی بسته بندی یک قیمت ثابت به پخش کننده ها می دهند و آن ها هم نمی توانند از این موضوع سوء استفاده کرده و نرخ های دلخواه بدهند و این موضوع در مورد مغازداران هم صدق می کند که البته قیمت درج شده روی محصول نسبت به تورم ها توسط تولید کننده ها می توان در مدت ها بعد تغییر کند.

عرضه کننده شکر قهوه ای با خرید از تولیدکننده های معتبر و محصول باکیفیت و مرغوب را به بازار فروش عرضه می کند و تولید داخلی به فروش می رسد و نیاز به خرید کالای خارجی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما