مراکز تولید شکر قهوه ای اصفهان

شکر قهوه ای یکی از انواع شکر هاست و همان طور که از اسمش مشخص است، این نوع شکر رنگ قهوه ای یا سرخ دارد یعنی کریستال های شکر قهوه ای به رنگ قهوه ای یا سرخ است. این شکر به دلیل آنکه خواص بسیاری دارد طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

مراکز تولید شکر قهوه ای اصفهان با بکار گیری متخصصان تغذیه بهترین و مرغوب ترین نوع شکر قهوه ای را تولید و عرضه می کند.

مراکز تولید شکر قهوه ای اصفهان

بررسی ویژگی شکر قهوه ای

بررسی ویژگی شکر قهوه ای شکر قهوه ای یک ماده طبیعی است که مانند شکر سفید از گیاه نیشکر یا چغندرقند به دست می آید پس هر دو نوع شکر قهوه ای و سفید از طریق پالایش گیاه نیشکر و چغندرقند به دست می آیند تنها تفاوت شکر قهوه ای با شکر سفید در ملاس زیاد موجود در شکر قهوه ای است، یعنی شکر قهوه ای ترکیبی از شکر سفید و ماده ملاس است، ملاس مسئول رنگ تیره شکر قهوه ای است.

ملاس موجود در شکر قهوه ای طعم و مزه خاصی به آن بخشیده است. شکر قهوه ای به دلیل داشتن ملاس منبع خوبی برای مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، سدیم، روی و پتاسیم است به همین دلیل ارزش غذایی بالایی نسبت به شکر سفید دارد. این ویژگی حتی باعث شده که شکر قهوه ای در مقایسه با شکر سفید کالری کمتری داشته باشد به طوری که چهار گرم شکر قهوه ای 15 کالری و چهار گرم شکر سفید 16.3 کالری دارد. شکر قهوه ای به دلیل دارا بودن ملاس در ترکیبش برای تناسب اندام و کاهش وزن مناسب است چون ملاس موجود در آن باعث افزايش متابولیسم بدن می شود به همین دلیل می تواند برای کاهش وزن کمک کند.

یکی دیگر از ویژگی شکر قهوه ای این است که انواع مختلفی دارد و بر حسب مقدار ملاس موجود در آن ها و همچنین طرز تهیه آن ها می توان آن ها را دسته بندی کرد که عبارت است از؛

  1. شکر قهوه ای تیره
  2. شکر قهوه ای روشن
  3. شکر قهوه ای موسکوادو
  4. شکر قهوه ای دمرارا
  5. شکر قهوه ای توربینادو

توزیع کننده شکر قهوه ای در اصفهان

توزیع کننده شکر قهوه ای در اصفهان مشتریان گرامی می توانند برای تهیه مرغوب ترین شکر قهوه ای ،با وزن های مختلف سفارش خود را از طریق وب سایت توزیع کننده شکر قهوه ای در اصفهان به ثبت برسانند. و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت این محصول را دریافت نمایند. قابل ذکر است در بسته بندی این محصول از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود و بسته بندی با کمترین دخالت دست صورت می گیرد، بسته بندی این محصول کیفیت بالایی دارد که باعث ماندگاری بیشتر محصول می شود. همچنین توزیع شکر قهوه ای از طریق این سایت به سراسر کشور صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما