قیمت عمده شکر قهوه ای فله ای

جهت مصارف عمده در صنایع غذایی مختلف شکر قهوه ای تولید شده از نیشکر مرغوب جنوب به صورت فله ای با قیمت مناسب عرضه می گردد.

یکی از مزایای شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید وجود کالری کمتر در آن می باشد. البته این کاهش کالری نباید باعث شود که مصرف شکر بیشتری صورت گیرد زیرا که افراط در مصرف هر ماده غذایی مضر است. علاوه بر کالری کمتر، سالم تر بودن این نوع شکر نسبت به نوع سفید آن نیز از مزیت های آن است که مردم را تشویق به جایگزین نمودن با محصول سالم میکند.

همین امر سبب کنترل چاقی و جلوگیری از آن می باشد که مورد توجه عموم مردم بخصوص کارشناسان مواد غذایی و پزشکان قرار گرفته است. در این راستا، سلامتکده ها، فروشگاه های سلامت، عطاری ها، ارگانیک سراها و سالم سراهای سراسر کشور اقدام به خرید و فروش این محصول میکنند. روز به روز با افزایش آگاهی مردم، مصرف شکر قهوه ای به جای شکر سفید افزایش می یابد زیرا به محاسن آن بیشتر آگاه میشوند. مضررات شکر سفید را بسیاری از مردم میدانند و به همین دلیل است که در قدیم مصرف شکر قهوه ای انجام میشد.


مزیت دیگر این محصول وجود مواد معدنی مفیدی همچون کلسیم و منیزیم در آن و ویتامین ب می باشد که مصرف آن را بجای شکر سفید مناسبتر ساخته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما