فروش کلی شکر قهوه ای فله ای

با تهیه انواع شکر قهوه ای، قند قهوه ای و نبات قهوه ای به صورت فله ای با بهترین قیمت ها و به طور مستقیم از تولیدی ها آماده فروش کلی این محصول به سراسر کشور می باشیم.
شکر به عنوان یکی از مواد اولیه های پر مصرف در صنایع مختلف علاوه بر مصارف خانگی شناخته می شود. چیزی که به آن شکر می گوییم و به عنوان شکر می شناسیم همان ساکارز خالص است که پس تصفیه کامل شکر خام به دست می آید. شکر خام از چغندرقند و نیشکر گرفته می شود که پس از تصفیه دو ماده تولید می شود که یکی از آن ها شکر سفید می باشد.

شکر قهوه ای
در فرایند تولید شکر سفید، به منظور ایجاد رنگ سفید بازارپسند مجبور هستند از مواد شیمیایی مانند آهک و جوهر لیمو استفاده کنند که همین امر باعث ایجاد مضررات فراوانی برای بدن میشود و به همین لحاظ است که در طب سنتی و اسلامی تاکید گردیده است که در سبد غذایی خانوار شکر سفید حذف و به جای آن از شکر قهوه ای استفاده گردد.

آیا میدانید خواص شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید بسیار بالاتر است؟ بله یکی از مواردی که باعث میشود مردم به سمت شکر قهوه ای بیایند خواص موجود در آن از جمله پتاسیم، منیزیم و کلسیم هست که باعث بهبود عملکرد معده و سیستم گوارش میشود. از طرفی فاقد مضررات شیمیایی است که در شکر سفید وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما