فروش عمده شکر قهوه ای نقش جهان

کارخانه قند نقش جهان، به عنوان اولین تولید کننده شکر قهوه ای در ایران و خاورمیانه ، آماده فروش عمده انواع قند قهوه ای، شکر قهوه ای و نبات قهوه ای از طریق کارشناسان این سایت می باشد.
اولین تولید کننده شکر قهوه ای در خاورمیانه و ایران کارخانه قند نقش جهان بوده که با به روز ترین دستگاه ها و متخصصین مجرب و با علم روز توانستند شکر قهوه ای را تولید و به بازار های جهانی و داخلی معرفی نمایند. شکر قهوه ای تولید شده در این کاخانه در انواع فله و بسته بندی عرضه میگردد و رنگ آن تقریبا روشن است و با توجه به این که از بسته بندی بسیار شیکی برخوردار است استقبال بسیار زیادی از تولیدات این کارخانه را شاهد هستیم.

نقش جهان با تولید شکر قهوه ای در استان اصفهان، به عنوان توزیع کننده برتر شکر قهوه ای در این استان توانسته کیفیت بسته بندی مناسبی را ایجاد نماید. شکر قهوه ای این کارخانه در کیسه های 45 تا 50 کیلویی فله توزیع میشود و شکر بسته بندی هم در بسته های 900 گرمی و کارتن 12 عددی. خواص بیشتر شگر قهوه ای باعث شده مردم با جایگزین نمودن آن به جای شکر سفید به سلامت جامعه کمک کنند و بدین ترتیب جامعه ای سالم را در آینده داشته باشیم.

هم اکنون برای تهیه عمده این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و محصول مورد نظر را با بهترین قیمت و کیفیت عالی در شهر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما