فروش عمده شکر قهوه ای بسته بندی

به مرکز فروش عمده انواع شکر قهوه ای، قند قهوه ای و نبات قهوه ای تولید با نیشکر با کیفیت جنوب به صورت بسته بندی های مختلف در وزن های متفاوت با مناسبترین قیمت خوش آمدید.
در زمان تصفیه شکر خام برای تولید شکر سفید ، ماده ای باقی می ماند به نام “ملاس” که در واقع این ماده همان شیره نیشکر و یا چغندرقند است. البته نوع نیشکری آن دارای بازارپسندی بیشتری است و در بازار ایران بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. زیرا که اطباء فعال در زمینه طب اسلامی و طب سنتی معتقدند خواص ملاس نیشکر بر چغندر برتری دارد.


با ترکیب مقداری ملاس بر روی سطح کریستال های شکر ، رنگ آن قهوه ای رنگ می شود و شکر قهوه ای بدست می آید. این شکر علاوه بر طعم متفاوت دارای مقدار کالری کمتری نسبت به شکر سفید است که در میزان چاقی موثر است.  البته که این خواص در کنار اینکه مواد مضرر شیمیایی موجود در شکر سفید را هم ندارد باعث روی آوردن مردم به استفاده از شکر قهوه ای به جای شکر سفید شده است.

عرف تولید شکر قهوه ای بسته بندی در وزن 900 گرمی هست اما وزنهای معمول دیگری هم در بازار دیده میشود از جمله شکر قهوه ای بسته بندی 400 و 500 گرمی سروکشمر که یکی از بهترین برندهای شکر قهوه ای در ایران محسوب میشود. شکر قهوه ای شهدانه و نقش جهان هم از وزن 900 گرم در بسته بندی خود استفاده میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما