صادرات شکر سرخ کیسه ای

شکر سرخ کیسه ای تولید شده در ایران در حجم انبوه برای صادرات به دیگر کشورهای جهان آماده و بسته بندی می شود. سفارش شکر سرخ کیسه ای بیشتر از سوی کارخانجات بزرگ صنایع غذایی صورت می گیرد که از این محصول برای تولید انواع شربت، نبات سرخ، قند سرخ و … استفاده می کنند. شکر سرخ کاربرد فراوانی در صنایع کیک و شیرینی پزی دارد.

صادرات شکر سرخ کیسه ای

مراحل صادرات شکر سرخ

مراحل صادرات شکر سرخ تولید شکر سرخ در ایران با توجه به وجود مزارع گسترده نیشکر در جنوب کشور و کارخانه های مدرن و مجهز به جدیدترین تجهیزات روز دنیا، در حجم انبوهی صورت می گیرد. استفاده از شکر سرخ در ایران کمی محدود و ناشناخته است و اغلب مشتریان به اشتباه و بر حسب عادت، به مصرف شکر سفید می پردازند.

اما در کشورهای خارجی اهمیت زیادی به مصرف شکر سرخ به عنوان یک شیرین کننده مفید و دارای ارزش غذایی بالا می دهند. به همین دلیل بخش عمده تولیدات شکر سرخ در ایران به صادرات این محصول اختصاص می یابد. برای صادرات شکر سرخ در ابتدا باید معرفی و عرضه خوبی در بازارهای جهانی داشت.

می توان با حضور در نمایشگاه های بین المللی مواد خوراکی که هرساله در گوشه و کنار جهان برپا می شوند، محصول تولید شده در کشور را به مشتریان خارجی بیشتری معرفی کرد. سپس با انجام مذاکرات و رایزنی های مختلف، با خریدار در کشور مقصد وارد معامله شد. صادرات مواد غذایی به اخذ مجوزهایی در داخل کشور نیاز دارد.

در گام نخست باید شکر سرخ در بسته بندی های استاندارد و کاملا بهداشتی قرار گرفته تا نخستین مجوز که مربوط به نحوه بسته بندی اقلام خوراکی است، دریافت شود. سپس شرکت های فعال در حوزه صادرات مواد خوراکی که دارای کارت بازرگانی از سازمان های مربوطه هستند، ارزش گمرکی کالا را مشخص خواهند کرد.

به این معنی که تمام هزینه ها از قبیل هزینه باربری، قراردادهای مربوط به حمل کالا، بیمه نامه، نحوه انبار کردن، ترخیص کالا در کشور مقصد و … را محاسبه می کنند. هرکالایی برای صادرات نیازمند اخد مجوز صادرات است. این کار را شرکت های بازرگانی فعال در حوزه صادرات انجام می دهند و سپس شکر سرخ آماده صادرات خواهد بود.

خواص شکر سرخ در بارداری

خواص شکر سرخ در بارداری شکر سرخ درنتیجه حرارت دادن نیشکر به دست می آید و هیچ ماده افزودنی به آن اضافه نمی شود، بلکه بصورت کاملا طبیعی و خالص به دست مشتری خواهد رسید. به دلیل وجود حجم بالایی از “ملاس” در شکر سرخ که عصاره جان نیشکر است، این ماده خوراکی دارای انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آهن، آنتی اکسیدان و دیگر املاح مورد نیاز بدن است.

تمام مواد طبیعی موجود در شکر سرخ به ویژه آهن آن برای سلامت زنان در دوران بارداری بسیار مفید و حیاتی است. به مادران باردار توصیه می شود پیش از همه شکر سرخ را جایگزین شکر سفید در رژیم غذایی خود کنند. سپس به یاد داشته باشند مانند مصرف هر ماده خوراکی دیگر، از شکر سرخ هم در حد اعتدال آن استفاده شود.

شکر سرخ موجب تقویت مادر باردار و تامین انرژی مورد نیاز وی می شود. به دلیل دارا بودن آهن، از کم خونی مادر باردار پیشگیری کرده و در رفع سرگیجه و سستی بسیار موثر است. یکی از شایع ترین مشکلات دوران بارداری یبوست و اختلال در کارکرد دستگاه گوارش است که مصرف متعادل شکر سرخ می توان این مشکلات را برطرف کند.

با شکر سرخ می توان فشار خون مادر باردار را کنترل کرد و اطمینان داشت مواد معدنی و ویتامین های مفید به بدن او می رسد.

فروش مستقیم شکر سرخ کیسه ای

فروش مستقیم شکر سرخ کیسه ای عرضه شکر سرخ به شکل مستقیم از سوی کارخانه های بزرگ نیشکر و یا نمایندگان مجاز توزیع این ماده خوراکی انجام می شود. فروش مستقیم شکر سرخ کیسه ای در حجم انبوه دارای مزایای فراوانی از قبیل پایین آمدن هزینه نهایی و ارائه محصولی مرغوب به مشتری است. همواره در خریدهای عمده تخفیفات خوبی برای مشتری درنظر گرفته می شود.

برای خرید مستقیم از تولیدکننده نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می توان از شیوه های فروش غیرحضوری محصول که از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت های اینترنتی ممکن شده است، بهره برد. باتوجه به نوسانات قیمت در بازار، بهترین راه برای استعلام قیمت روز شکر سرخ عمده به شکل کیسه ای، مراجعه به سایت های فروش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما