شرکت بازرگانی شکر زرد شهرکرد

آیا شرکت بازرگانی را می شناسید که شکر زرد محصول شهرکرد را با کیفیت بالا، به کشور های مختلف صادر نماید؟ آیا شکر صادراتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
آگاه هستید که ایران دارای مزارع بزرگ نیشکر و چغندرقند بوده و از این رو، میزان تولید شکر آن در سال بالا می باشد. به همین منظور، شکر تولیدی ایران علاوه بر اینکه می تواند نیاز های بازار داخلی را پاسخ دهد، گاهی به کشور های مختلف هم صادر می شود. امور مرتبط به صادرات شکر از ایران به کشور های مختلف، بر عمده شرکت بازرگانی شکر و قند می باشد.
کارخانه های زیادی در ایران، خط تولید شکر را راه اندازی کرده و محصولاتی مرغوب با گرید بالا از نظر کیفیتی را به بازار فروش عرضه می کنند. یکی از شهر های تولید کننده عمده شکر ایران، شهرکرد می باشد که شکر سفید تولیدی آن، در میان مصرف کننده ها به عنوان یکی از باکیفیت ترین شکر های موجود در بازار شناخته شده است. شکر شهرکرد نه تنها پاسخگوی بخش قابل توجهی از نیاز مصرف کننده ها در ایران می باشد، بلکه توسط شرکت های بازرگانی، به بازار فروش کشور های مختلف هم روانه می شود. یکی از شکر هایی که امروزه خط تولید آن در ایران راه اندازی شده است، شکر زرد می باشد که تولید بخشی از آن در شهرکرد صورت می پذیرد. در ادامه پیرامون ویژگی شکر صادراتی و شرکت بازرگانی که در این زمینه فعالیت دارد، صحبت خواهد شد.

ویژگی شکر صادراتی چیست؟

همانطور که می دانید و بار ها تکرار شده است، شکر از شیره نیشکر و چغندرقند طی عملیاتی حاصل می شود. متاسفانه، کارخانه هایی هستند که شکر را به صورت صنعتی تولید کرده و از مواد طبیعی برای تهیه و آماده سازی شکر استفاده نمی کنند. برای اینکه شکر خوب و باکیفیت را بشناسید، باید گفت که دانه های ریز و بلوری شکل بودن آن ها‏، می تواند طبیعی و مرغوب بودن شکر مورد نظر را مشخص نماید.
شکر زرد که امروزه در بازار خرید و فروش می شود و تولید آن در ایران هم صورت می پذیرد، به دلیل وجود ملاس این رنگ را به خود می گیرد. اما باز هم برخی از تولیدی ها، از رنگ برای زرد شدن شکر سفید استفاده می نمایند.
اگر کارخانه تولیدی شکری بخواهد محصولات صادراتی تولید کند، باید به مرغوبیت محصول توجه داشته باشد و تمامی استاندارد های جهانی را در تولید شکر به کار گیرد. البته ناگفته نماند که نوع بسته بندی شکر هم می تواند در زمره ویژگی های شکر صادراتی در نظر گرفته شود.

شکر شهرکرد

شرکت های بازرگانی شکر در ایران

در ایران شرکت های بازرگانی بسیاری فعالیت می کنند که امور صادرات و واردات شکر و قند را بر عهده دارند. یکی از این شرکت ها، بازرگانی آراد نام دارد که با داشتن تجربه کاری بسیار بالا در این زمینه، جزو شرکت های شناخته شده و موفق محسوب می شود.
برای اینکه شما هم بتوانید در ایران، شکر شهرکرد از نوع زرد و صادراتی را خریداری کنید و قیمت مناسبی بابت خرید آن پرداخت نمایید، پیشنهاد می شود به سایت های زیر نظر مجموعه آراد که به خرید و فروش قند و شکر مشغول هستند سری بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما