دستور ساخت بهترین قند طبیعی رنگی

آیا می دانید که ساخت قند طبیعی به چه شکلی صورت می گیرد؟ آیا دستور خاصی را در نظر دارید تا بتوان به کمک قند طبیعی، بهترین و زیباترین قند رنگی را تهیه کرد؟
مسلما تا به حال، در میهمانی ها، بر سر سفره عقد و …، قند تزئینی که در رنگ های مختلفی وجود دارد و استفاده خوراکی از آن ها کاملا طبیعی می باشد را دیده است. اگر شما هم می خواهید قند رنگی را در منزل تهیه کنید، ادامه مطلب را دنبال کنید.
برای اینکه بهترین قند رنگی را بتوانید خود در منزل آماده کنید و برای استفاده مهمان ها از آن استفاده نمایید، باید از بهترین نوع شکر برای تهیه قند استفاده نمایید. قند که مواد اصلی آن آب و شکر می باشد، باید به نسبتی ترکیب شود تا حالت خشک نداشته و یا به صورت مایع در نیاید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دستور ساخت قند رنگی

شکر طبیعی که از ماده موجود در نیشکر و یا چغندرقند به دست آمده را به میزان لازم بر روی یک سطح صاف بریزید. آب که میزان آن به ازای هر 4 قاشق غذا خوری شکر باید به اندازه یک قاشق غذاخوری در نظر گرفته شود را به شکر ها اضافه نمایید. برخی از افراد برای اینکه قند مورد نظر را طعم دار کنند، از گلاب، وانیل، زعفران و یا کاکائو در تهیه قند رنگی استفاده می نمایند. شما هم می توانید یا از طعم دهنده های طبیعی استفاده کرده و یا اسانس و اکلیل های خوراکی و رنگی که از مغازه های فروش لوازم قنادی قابل خریداری می باشد، در ساخت قند رنگی استفاده کنید.
هنگامی که این مواد کاملا با هم مخلوط شد و ماده ای شبیه به ماسه خیس به وجود آمد، بر روی سطحی که از ابتدا مواد را ریخته بودید، کاملا فشرده کرده به طوری که شکر ها به هم بچسبند. در نهایت به کمک قالب های کوچک و متنوع، می توانید قند را قالب زده و به مدت 4 الی 5 ساعت در دمای اتاق بگذارید تا خشک شود. این بود خلاصه ای از دستور قند رنگی.

قند رنگی

عکسی که برای شما در نظر گرفته شده است، تک به تک مراحل تهیه و ساخت قند رنگی را نشان داده و می توانید به کمک مراحل این عکس، قند رنگی مورد نظر خود را با هر رنگ و هر شکلی که دوست دارید، تهیه کنید.
البته یکی دیگر از روش های تهیه قند رنگی این است که مواد را در ظرفی با هم مخلوط کرده و مواد را به صورت فشرده در قالب های سیلیکونی قرار دهید و هنگامی که خشک شد، قند را از قالب ها جدا کرده و برای پذیرایی از آن ها استفاده نمایید.
اگر می خواهید قند زیبا و باکیفیتی داشته باشید، حتما باید از مواد اولیه طبیعی و بدون افزودنی های شیمیایی استفاده کنید. زیرا در غیر اینصورت، قندی که تهیه کرده اید، چندان مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما