خرید و فروش شکر رنگی خوراکی ویلتون

آیا می دانید که خرید و فروش شکر رنگی در بازار، چه مقدار رونق دارد؟ آیا شکر رنگی خوراکی با برند ویلتون را می تواند از بازار فروش ایران به راحتی خریداری کرد یا خیر؟
ویلتون یکی از کارخانه های تولید لوازم قنادی می باشد که در آمریکا فعالیت داشته و محصولات تولیدی آن دارای تاییدیه وزارت بهداشت آمریکا می باشد. به همین دلیل، استفاده از رنگ های خوراکی، شکر رنگی و محصولات دیگر این شرکت و واحد تولیدی برای عموم آزاد می باشد و ضرری برای کودکان نخواهد داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شکر رنگی چیست؟

شکر که یکی از پرمصرف ترین شیرین کننده های موجود در بازار است، در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک کاربرد گوناگونی خواهد داشت. در اینجا موضوع بحث، شکر رنگی می باشد که به کمک رنگ های خوراکی تهیه شده و استفاده های گوناگونی دارد. از موارد استفاده شکر رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای تزئین لبه لیوان های نوشیدنی
  • استفاده برای زیبا کردن آیسیگ بیسکوییت
  • دادن ظاهری زیبا به کیک های فوندانت

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، متوجه می شوید که شکر رنگی در مصرف روزانه چندان استفاده نمی شود و اغلب جزو وسایل قنادی به شمار می رود.

شکر رنگی


تولید شکر رنگی
همانند شکر سفید و معمولی می باشد. بدین صورت که شیره نیشکر و یا چغندرقند گرفته می شود. پس از اینکه تصفیه شد و ناخالصی های آن جدا شد، حرارت داده می شود و شکر معمولی به دست می آید. برای تهیه شکر رنگی، لازم است تا اسانس و رنگ های خوراکی به شکر تولید شده اضافه شود.
البته باید توجه داشته باشید که برخی از کارخانه ها، متاسفانه مواد شیمیایی و اسانس های صنعتی را به شکر اضافه می کنند که این مسئله قابل تامل است. زیرا مواد شیمیایی برای بدن مضر می باشد و افراد هنگام خرید شکر رنگی باید به اینکه مورد تایید وزارت بهداشت کشور تولیدی و ایران می باشد یا خیر، توجه ویژه ای داشته باشند.
ویلتون که در ابتدا به شما عزیزان معرفی شد، بهترین شکر های رنگی را در رنگ های متنوع قرمز، آبی، سبز، سیاه، نقره ای، طلایی و … تولید می نماید.

خرید فروش شکر
رنگی ویلتون در بازار ایران تا حدودی سخت می باشد و ممکن است نتوان نوع اصلی این محصول را تهیه کرد. به همین منظور می توانید از سایت های اینترنتی که نمایندگی فروش وسایل قنادی ویلتون در ایران می باشد و به صورت مجازی فعالیت می کنند سر زده و خرید خود را از این سایت های فروش اینترنتی انجام دهید.
این روز ها به دلیل اینکه مراکز پخت شیرینی، قنادی و … در ایران بیش از پیش به چشم می خورد، مسلما میزان خرید و فروش شکر رنگی هم به همین نسبت افزایش خواهد یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما