خرید قند تزیینی خوراکی از سایت اینترنتی

آیا تا به حال قند تزیینی خوراکی را مصرف نموده اید؟ آیا می دانید که خرید قند تزیینی از طریق سایت های اینترنتی ممکن است یا نه؟ در خصوص طرز تهیه قند تزیینی چه می دانید؟
همه شما قند را در نوع مکعبی و با رنگ سفید دیده اید. اما امروزه به کمک قالب هایی با شکل های مختلف و رنگ های متنوع خوراکی، می توان قند را به شکل های گوناگونی تهیه و تولید نمود.
قند که مشتقی به دست آمده از شکر می باشد، یار دیرین چای در ایران بوده و استفاده از قند در ایران، به نسبت بیشتر از کشور های دیگر است. ممکن است در برخی میهمانی ها، قند رنگی و زیبایی را دیده باشید که تمایل به خرید آن را داشته و یا اینکه می خواهید با دانستن طرز تهیه این نوع از قند ها، خود آن را در منزل تهیه کنید.
در اینجا قرار است هم پیرامون طرز تهیه قند تزیینی اطلاعاتی در اختیار علاقمندان قرار گیرد و هم اینکه سایت هایی برای خرید قند تزیینی به آن ها معرفی شود. پس اگر شما هم علاقمند به خرید و یا درست کردن قند تزیینی هستید، می توانید این مطلب را در ادامه مطالعه کنید.

طرز تهیه قند تریینی چگونه است؟

اگر تمایل به درست کردن قند تزیینی در منزل دارید، می توانید با در اختیار داشتن شکر دانه ریز، شکر آسیاب شده و یا پودر قند به همراه کمی آب و گلاب، قند خوش طعم و خوشمزه ای را در منزل تهیه کنید.

طرز تهیه قند تزیینی
به شرح زیر است:

  1. ابتدا پودر قند، شکر آسیاب شده و یا شکر دانه ریز را با کمی آب، گلاب و مقدار کمی اسانس، عصاره میوه ها یا گیاهان و یا رنگ خوراکی گل کنید.
  2. مواد را بر روی سطحی صاف و کاغذ روغنی پهن می کنید.
  3. به همراه قالب هایی که مد نظر دارید، مواد را قالب می زنید.
  4. در ادامه باز مواد قالب زده شده را روی کاغذ روغنی قرار داده و زمان می دهید تا خشک شود.
  5. در آخر، قند تزیینی و قند رنگی که خود برای تهیه آن اقدام کرده بودید آماده است.

البته راه های دیگری هم برای تزیین قند وجود دارد. به طور مثال، اگر در زمینه شیرینی پزی فعالیت داشته باشید، می توانید به کمک موادی از قبیل رویال و همچنین وسائلی همچون ماسوره، روی قند معمولی که در بازار موجود است را طرح بزنید. در عکس های زیر، چند نمونه از روش های تزیین قند رنگی و یا سفید در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

قند تزیینی
طرز تهیه قند
خرید اینترنتی قند

خرید اینترنتی قند تزیینی

اگر به دنیای مجازی برای خرید چیز هایی از قبیل قند مراجعه کنید، سایت هایی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که هر کدام، قند های تزیینی با شکل های متنوع، طرح های گوناگون و حتی طعم های مختلف را در اختیار علاقمندان قرار می دهند.
برخی از این سایت ها، زیر نظر شرکت های تولید کننده قند در ایران فعالیت داشته و محصولات تولیدی برند های ایرانی را به فروش می گذارند. از طرفی هم برخی از سایت های معمولی، سفارش درست کردن قند تزیینی را می پذیرند و بسته به نیاز مشتری، قند تزیینی خوراکی را تهیه و با قیمت مناسبی به فروش می گذارند.
شما هم اگر زمان این را ندارید که خود در منزل قند تزیینی خوراکی را تهیه کنید، پیشنهاد می شود که از سایت های خرید و فروش قند و شکر کمک بگیرید. یکی از این سایت ها که بسیار معتبر بوده و سال های زیادی از فعالیت آن در فضای مجازی می گذرد، سایت های زیر مجموعه شرکت آراد می باشد که به عبارتی، بازار خرید اینترنتی قند و شکر از هر نوع و مدل به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما