توزیع عمده قند و شکر خام

برای توزیع عمده انواع قند و شکر خام ، زرد و قهوه ای در بازار بزرگ ایران نمایندگی بازرگانی ما شروع به فعالیت نموده است.

شکر خام یا زرد در واقع شکر تسویه نشده ایست که بعد از تمیز شدن و آشغالگیری، با ملاس یا همان شیره نیشکر ترکیب و به شکر قهوه ای تبدیل میشود. اگر شکر خام را دو یا سه بار تسویه کنند به شکر سفید تبدیل میشود. نوع دیگر شکر، شکر سرخ است که حاصل تغلیظ  شیره نیشکر است و حالت خمیری شکل و نرم دارد و مشتریان خاص خود را دارد

شکر خام ارازن را می توان از مراکز فروش آن در سراسر کشور تهیه کرد که با توجه به اینکه مرکز عمده واردات و تسویه شکر خام در جنوب کشور قرار دارد بیشترین شکر خام نیز در این مناطق یافت میشود.

شکر خام را برای مصارف زنبورداری نیز می توان استفاده نمود و البته اگرتمیز و بدون آشغال و سنگریزه باشد برای تولید نبات هم مورد استفاده قرار میگیرد.برای اینکه قند و شکر را به صورت مستقیم خریداری نمایید بازار قند و شکر ایران با استفاده از کادری مجرب راه اندازی شده است تا کلیه سفارشات عمده را در سراسر ایران پاسخگو باشد.
باید توجه داشته باشید که هدف ما رونق در بخش تولیدات کارخانجات قند کشور است تا به امید خدا در اینده ای نزدیک شاهد پیشرفت صادرات این کارخانجات به سراسر دنیا باشیم و بدین وسیله شرایط ورود ارز به داخل کشور فراهم گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما