توزیع انواع قند و شکر خام

توزیع عمده بهترین و مرغوب ترین انواع قند قهوه ای فله و بسته بندی و شکر خام  مخصوص زنبور و تولید نبات در صورت همراهی با ما امکان پذیر شده است و ما بهترین قیمت عمده را ارائه می نماییم. شکر خام با توجه به اینکه قیمت بسیار مناسبی نسبت به شکر سفید دارد در بازار همیشه با استقبال زیادی روبرو بوده است.
تمام تلاش خود را با هدف حذف واسطه ها و عرضه قیمت مناسب انواع قند و شکر به کار بسته ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان را در سراسر ایران جلب نماییم و از همین رو مرغوب ترین تولیدات کارخانجات کشور را در اختیار شما خریدار گرامی قرار می دهیم.شکر خام را در بازار با عناوین دیگری از جمله شکر زرد و شکر قهوه ای نیز میشناسند.

قیمت شکر خام و زرد

قیمت شکر خام معمولا دو تا 3 هزار تومان پایین تر از شکر سفید است و مورد مصرف آن در تولید نبات و مصرف به عنوان غذای زنبور است. بر اساس اینکه شکر خام چقدر تمیز و بدون ناخالصی باشد قیمت آن نیز متفاوت است. شکر خام معمولا یا وارداتی هستند و یا داخلی. نوع وارداتی ان قیمت مناسبتری نسبت به نوع داخلی دارد زیرا که در هنگام واردات با سوبسیت وارد میشود اما تولید داخلی به خاطر افزایش هزینه های تولید قیمت بالاتری دارد.شما عزیزان می توانید با تماس با ما سفارشات خود را اعلام نموده و بدین وسیله  ما بهترین محصولات خود را در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت شکر خام و زردمراکز عرضه شکر خام

شکر خام در مراکز زیادی در ایران عرضه میشوند که خوزستان بزرگترین مرکز آن است. با توجه به وجود کارخانه های متعدد قند و شکر در این استان، شکر خام در  آن به وفور یافت میشود اما حق فروش آنرا فقط کارخانه جات دولتی دارند و معمولا کارخانه این شکر را در قالب حواله به طلبکاران خود میدهد. شکر خام دارای کاربرد زیادی در زنبورداری است و به همین دلیل زنبورداران همیشه به مراکز عرضه این محصول مراجعه و نسبت به خرید اقدام می نمایند.

این محصول در دو نوع کارخانه های و غیر کارخانه ای در کشور عرضه میشود و قیمتهای متفاوتی هم در بازار دارد. با توجه به اینکه نوع آزاد آن، در کیسه های غیر شکر نگهداری میشوند قیمت کمتری دارند.

نحوه خرید شکر خام

نحوه خرید شکر خام

برای خرید شکر خام بایستی با کسانی که با دارندگان حواله فروش این محصول درارتباط مستقیم هستند ارتباط گرفت. معمولا این شکر در فصول مختلف سال با قیمتهای مختلفی عرضه میشود و برای تهیه آن استعلام روزانه نیاز است. بهترین روش خرید این محصول، خرید از تجار بزرگ این محصول است که در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. شکر خام معمولا رنگ روشنی دارد و به رنگ قهوه ای خیلی روشن است.

نکته ای که باید در هنگام خرید شکر خام دقت نمود اینست که دارای کمترین ناه=خالصی باشد مخصوصا برای تولید نبات. زیرا که برخی از شکرهای خام دارای شن و ماسه هستند و زیاد تمیز نیستند و تولید نبات با آنها اصلا کار درستی نیست.

در صورتی هم که برای مصرف زنبور عسل مورد استفاده قرار میگیرید باید در هنگام خرید دقت شود که فاقد خاک باشد چون در صورت داشتن خاک موجب مریض شدن زنبور میشود. البته زنبورداران خبره به راحتی از روی عکس شکر خام میتوانند از کیفیت آن با خبر شوند. شکر خام گاهی به خاطر وجود ملاس در ترکیب خود، به صورت کلوخ شده در می آید و این امر مشکل خاص ی نیست زیرا به راحتی با ضربه زدن به شکر، دوباره شکر نرم میشود.

به وسیله ارتباط و همکاری با ما بهترین روش خرید عمده را تجربه نمائید و در زمان خود نهایت صرفه جویی بنمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما