تهیه انواع قند و شکر قهوه ای

انواع شکر قهوه ای و نیز قند قهوه ای فله از جمله محصولات با کیفیت تهیه شده در  داخل کشور است که سایت قند و شکر ایران آن را در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.
استفاده از شکر برای تولید انواع شیرینی، شربت، شکلات و کیک دارای کاربرد گسترده ای در کشورهای سراسر دنیا می باشد و در این خصوص انواع مختلفی از شکر تولید و به بازار عرضه می شود که یکی از بهترین این محصولات می توان به نوع قهوه ای آن اشاره نمود. از طرفی شکر قهوه ای برای تولید قند قهوه ای و نبات قهوه ای بسیار مورد استفاده قرار میگیرید.

قند قهوه ای تهیه شده با نیشکر مورد پسند اکثر مشتریان است زیرا طعم خوب و رنگ بی نظیری دارد. معمولا قند قهوه ای و نبات قهوه ای تهیه شده از شکر قهوه ای شهدانه از با کیفیت ترین نوع این محصول در بازار است اما یک درجه بهتر آن از نیشکر جنوب با برند سروکشمر تولید میشود که سالیان قیل با برندهای دانه و ارغوان به بازار عرضه میشد. البته محصولات سروکشمر کمی قیمت بالاتر نسبت به شهدانه دارند و دلیل این امر تفاوت در نوع نیشکر آنها است. نیشکر شمال به خاطر کیفیت مرغوب تر آن دارای قیمت بالاتری است اما نکته ای که باید توجه کرد اینست که هر دو برند چون نیشکری هستند دارای مرغوبیت بالایی هستند.

تهیه انواع قند و شکر قهوه ایتفاوت انواع شکر قهوه ای

با توجه به افزایش سطح رفاه جامعه، روی آوردن به غذای سالم و ارگانیک در جوامع امروزی بیشتر شده و این امر باعث رونق کسب و کارهای تولیدی در زمینه شکر قهوه ای و قند قهوه ای و نبات قهوه ای شده است که می طلبد سرمایه گذاران بیشتری در این زمینه فعالیت کنند تا انحصار از دست عده ای خاص نباشد و روز به روز با رقابت بیشتر، کیفیت و قیمت هم مناسبتر شود. دلیل تفاوت در انواع شکر قهوه ای به چند مورد برمیگردد که مهمترین آن، نوع ماده اصلی تولیدی آنست.

دو نوع شکر قهوه ای در بازار داریم:

  1. شکر قهوه ای چغندری
  2. شکر قهوه ای نیشکری

نوع اول در بازار ایران استقبال آنچنانی نمیشود و دلیل آن طعم مناسبتر نوع نیشکری اسن البته دلیل اصلی آن اینست که طبق اصول طب سنتی و اسلامی شکر قهوه ای چغندری چون سرد است مناسب نیست و حتما باید نیشکری باشد تا از خواص خوبی بهره مند باشد.

دسته بندی دیگری که در مورد شکر قهوه ای در بازار انجام میشود در مورد انواع شکر قهوه ای نیشکر است که بصورت زیر تقسیم میشوند:

  • شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر شمال
  • شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر جنوب

همانطور که قبلا هم عرض شد شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر شمال با توجه به کیفیت مرغوب تر خود، در بازار با عنوان کیفیت درجه یک شناخته می شود و از این رو قیمت های آن از نوع جنوبی آن بالاتر است.

تفاوت انواع شکر قهوه ای
کیفیت شکر قهوه ای شهدانه

شکر قهوه ای شهدانه در بازار بسیار معروف و مورد استقبال است. این نوع شکر قهوه ای از نیشکر جنوب تهیه شده است. روش تولید آن هم بدین گونه است که پس از فرایند پالایش شکر خام، شیره نیشکر و یا همان ملاس با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا با آن ترکیب و پس از انجام عملیات بسته بندی روانه بازارهای هدف میشود. شکر قهوه ای شهدانه، از نوع تیره است و برای تولید کیک و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در جهت فروش عمده محصولات خود توانسته ایم بهترین شرایط ممکن را ایجاد نماییم تا بتوانید به سادگی در جهت خرید خود اقدام نمایید. سفارش خود را در محل مورد نظر دریافت خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما