بهترین شکر رنگی خوراکی در بازار داخلی

بهترین شکر رنگی، محصول کدامیک از شرکت های خارجی و یا ایرانی می باشد؟ شکر رنگی خوراکی در بازار فروش داخلی ایران، تا چه اندازه خرید و فروش می شود؟
به منظور تزیین شیرینی، شکلات و حتی ظروف مهمان، شکر رنگی خوراکی استفاده می شود. مسلما شکر رنگی خوراکی را دیده و یا آن را مصرف کرده اید. در بازار داخلی ایران، خرید و فروش شکر رنگی رونق بسیاری دارد و خانم های باسلیقه از شکر رنگی در موارد گوناگونی استفاده می نمایند.

شکر رنگی
، اگر از شکر مرغوبی تهیه شده باشد، دارای کیفیت بالایی بوده و حتی می تواند به مصرف کودکان هم در آید. نه تنها با در دست داشتن رنگ و اسانس های خوراکی می توانید شکر رنگی را تهیه کنید، بلکه می توانید آن را از برند های معتبر خارجی که امروزه در بازار داخلی یافت می شوند هم خریداری نمایید.
یکی از برترین شکر های رنگی خوراکی که گستره استفاده نامحدودی دارد، شکر رنگی ویلتون می باشد که تولید کشور آمریکا بوده و تمامی استاندارد ها، مسائل بهداشت و … در تهیه آن به کار گرفته شده است.
در واقع، شکر رنگی ویلتون می تواند یکی از بهترین شکر های رنگی موجود در بازار ایران به شمار رود.
برخی از کارخانه های ایرانی هم در زمینه تولید شکر رنگی فعالیت می کنند، اما به دلیل اینکه محصولات تولیدی آن ها از کیفیت خوبی برخوردار نیست و دلیل آن هم استفاده نکردن از شکر مرغوب و طبیعی در تهیه شکر رنگی می باشد، خرید و فروش چندانی در بازار نداشته و افراد ترجیح می دهند با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر، شکر رنگی باکیفیت و خارجی را خریداری نمایند.
اگر می خواهید خود شکر رنگی را به کمک رنگ های خوراکی تهیه کنید و محصولات موجود در بازار داخلی را تهیه نکنید، پیشنهاد می شود مطلب را در ادامه مطالعه نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
شکر رنگی خوراکی

طرز تهیه شکر رنگی در منزل

با در اختیار داشتن شکر سفید خوب و مرغوب که به صورت طبیعی به دست آمده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی می باشد، می توانید شکر رنگی را تهیه کنید. تنها کافیست که رنگ های خوراکی که در مغازه های فروش وسائل قنادی قابل خریداری می باشد را تهیه کنید.
البته توجه داشته باشید که رنگ خوراکی نباید از نوع ژله ای باشد. زیرا در حین کار، دانه های شکر به هم می چسبد و کار خراب می شود.
مقدار مورد نظر شکر را در سطحی پهن می کنید. اگر رنگ ملایم دارید، حدود 30 قطره به یک لیوان شکر، اگر رنگ معمولی دارید 40 قطره و با داشتن رنگ های تیره لازم است در حدود 60 قطره رنگ را به شکر مورد نظر اضافه نمایید. وقتی رنگ را به خوبی با شکر مخلوط کردید، همانطور که بر روی سطح پهن می باشد، برای 1تا 3 روز در گوشه ای قرار می دهید تا خشک شود. در نهایت، شکر خوراکی رنگی با رنگ های گوناگون و متنوع دارید که استفاده های مختلفی می توان از آن کرد.
اگر می خواهید شکر رنگی خوراکی را در مصرف روزانه کودکان هم لحاظ کنید، حتما از رنگ های خوراکی استفاده نمایید که مصرف آن توسط کودکان مجاز بوده و مانعی نداشته باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما