بهترین برند شکر قهوه ای اصل در بازار فروش

شکر قهوه ای در مناطقی از ایران تولید می شود که دارای میزان زیادی باتلاق می باشند در این باتلاق ها نیشکر ها کاشته می شوند و از نیشکر شکر قهوه ای تهیه می گردد. شکر قهوه ای اصل در ایران بیشتر مربوط به مناطقی از قبیل مازندران و خوزستان می باشد. برند هایی که محصول بسیار باکیفیت و مرغوبی تهیه می کنند و در بازار مطرح شده و معروف شده اند. این برند های ایرانی نه تنها در بازار ایران بلکه در سایر کشور های جهان شناخته شده می باشند و مشتریان زیادی خواهان خرید محصولات این برند ها می باشند.

بهترین برند شکر قهوه ای اصل در بازار فروش

انواع مختلف شکر قهوه ای در بازار

انواع مختلف شکر قهوه ای در بازارشکر قهوه ای حاصل ترکیب شکر سفید با ملاس طبیعی می باشد این ملاس ها را بصورت لایه لایه بر روی شکر های سفید می ریزند و مدتی می گذارند تا هم رنگ و هم مزه خوبی بگیرند. اما با وجود این روش ساخت یکسان تفاوت های بسیاری در میان شکر های قهوه ای می باشد که از دو جنبه قابل مقایسه هستند:

  1. نوع ملاس استفاده شده در این شکر
  2. میزان ملاس اضافه شده به شکر سفید

حال می خواهیم این دو جنبه را برای شما توضیح دهیم:

  1. ملاس ها حاصل جوشاندن نیشکر های قطعه قطعه شده می باشند و آن ها را در زمان های مختلف از نیشکر ها جدا می کنند هرچه این ملاس ها بیشتر جوشانده شوند تیره تر و غلیظ تر خواهند بود و هرچه سریعتر جدا شوند رقیق و روشن می باشند. حال اگر هر یک از این ملاس ها را به شکر اعلا اضافه کنیم شکری با رنگ و طعم متفاوت دریافت خواهیم کرد.
  2. ملاس در اندازه های مختلف برای تهیه شکر قهوه ای استفاده می شود در بعضی از شکر های قهوه ای میزان زیادی ملاس برای شیرین تر شدن شکر استفاده می کنند و در نوعی دیگر میزان کمی ملاس می ریزند تا فقط رنگ آن کمی تغییر کند.

قیمت عمده شکر قهوه ای اصل در بازار

قیمت عمده شکر قهوه ای اصل در بازارقیمت قند شکر نیشکر عمده در بازار متفاوت می باشد و هرکس براساس میزان کیفیت و نوع نیشکر آن قیمت را تعیین می کند. در این میان قیمت شکر های ارگانیک از سایرین بیشتر می باشد چراکه برای تولید آن زحمت بسیاری کشیده شده است و برای سلامتی نیز مفید می باشد.

اگر شما قصد خرید شکر قهوه ای ارگانیک را دارید بهتر است که از یک تولید کننده و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید تا با قیمت مناسب تری بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای ارتباط با تولید کننده شکر از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاور فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما