بازار فروش شکر سرخ 500 گرمی

شکر سرخ 500 گرمی محصولی مناسب مصرف خانوار است که با بسته بندی بهداشتی و استاندارد به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور می رسد. با توجه به آگاهی اغلب مردم نسبت به مزایای مصرف شکر سرخ، بازار فروش آن رونق خوبی پیدا کرده و هر روز بر تعداد مشتریان شکر سرخ افزوده می شود.

بازار فروش شکر سرخ 500 گرمی

خواص شکر سرخ برای یبوست

خواص شکر سرخ برای یبوست سه نوع شکر در بازار داریم که شکر سفید، شکر سرخ و شکر قهوه ای نام دارند. هر سه این شکرها از نیشکر تولید می شوند، اما فرآیندهای صورت گرفته بر روی آنها متفاوت بوده و ارزش غذایی هرکدام را دچار دگرگونی هایی می کند. شکر سرخ را یک ملین طبیعی می دانند و برای پیشگیری از یبوست و یا درمان آن تجویز می کنند.

در حقیقت شکر سرخ فیبر زیادی دارد که به عملکرد بهتر روده ها و هضم غذا کمک کرده و موجب سلامت سیستم گوارشی فرد مصرف کننده می شود. زمانیکه ساقه های نیشکر به قدر کافی رشد کرد و از قند طبیعی انباشته شد، آنها را چیده، شاخ و برگ اضافی را هرس کرده و در قطعات کوچک به دستگاه آبگیری می سپرند.

پس از آبگیری کامل نیشکر، مایع به دست آمده در دیگ های بزرگ جوشانده می شوند. این مایع به طور مداوم هم زده می شود و غلیط تر و سفت تر خواهد شد. مایعی غلیظی که شبیه به حلوا است را خنک کرده و به شکل پودر خشک می کنند. این پودر همان شکر سرخ است که سرشار از ملاس نیشکر می باشد.

ملاس مفیدترین و مغذی ترین قسمت نیشکر است که خواص درمانی بیشماری داشته و برای سلامت انسان مفید است. اگر ملاس از مایع به دست آمده حذف شود و برخی مواد افزودنی به آن اضافه گردد، محصول به دست آمده شکر سفید خواهد بود. اگر مقدار اندکی ملاس به شکر سفید اضافه شود، شکر قهوه ای به دست می آید.

بدیهی است شکر سرخ به دلیل دارا بودن حجم بالاتری از ملاس، سالم تر و دارای ارزش غذایی بیشتری است.

دلیل اهمیت شکر سرخ

دلیل اهمیت شکر سرخ همانطور که در قبل اشاره شد، ملاس مهمترین و پرخاصیت ترین قسمت ساقه نیشکر است. در قدیم مرسوم بود برای اینکه ظاهری پاک و زیبا به شکر ببخشند، ملاس را حذف می کردند و با انجام برخی فرآیندهای شیمیایی رنگ آن را به سفید تغییر می دادند. اما گذشت زمان و پیشرفت علم ثابت کرد ارزش شکر، به میزان ملاس موجود در آن است.

شاید برای برخی دشوار باشد ظاهر کلاسیک شکر که سفید رنگ بوده را کنار گذاشته و شکر عجیبی که رنگش به سرخی میزند را جایگزین آن کنند. اما اگر این افراد کمی با خواص سرشار شکر سرخ آشنایی داشتند، لحظه ای در این کار تردید نمی کرده و بلافاصله قوطی های شکر خود را در منزل از شکر سرخ پر می کردند.

شکر سرخ از بروز کم خونی پیشگیری می کند، فشار خون را تنظیم کرده و تصفیه کننده خون است. طبع گرمی دارد و برای سرفه های خشک، بهبود تنفس و باز شدن مسیر تنفسی حلق مفید است. انرژی زا و شاداب کننده پوست بوده و هنگام سرماخوردگی و یا آنفولانزا موجب بهبود بیماری می شود.

می توان با خیالی آسوده شکر سرخ را به شکل قند، جایگزین تمامی قند و شکرهای سفید کرد. در تهیه انواع مربا، کیک، کلوچه و شیرینی آن را بکار برد و با آن شربت های شیرین و گوارا تهیه کرد.

مرکز خرید شکر سرخ 500 گرمی

مرکز خرید شکر سرخ 500 گرمی عرضه شکر سرخ با توجه به نوع سفارش متفاوت خواهد بود. قیمت شکر سرخ در فروش انبوه ارزان تر از فروش جزئی آن بوده و برای مشتری صرفه اقتصادی بیشتری دارد. شکر سرخ برای مصارف خانگی در بسته بندی با حجم های مختلفی تولید می شود تا طبق نیاز خانواده ها به بازار شکر سرخ عرضه گردد.

با توجه به اینکه شکر سرخ هم دارای یک دوره زمانی مشخصی برای مصرف است، بسته بندی این محصول را از 500 گرمی تا یک کیلویی و دو کیلویی متفاوت تولید می کنند. مشتری می تواند با توجه به حجم مصرفی خود یکی از این بسته بندی ها را انتخاب و خریداری کند.

شکر سرخ 500 گرمی را می توان از سایت های اینترنتی فروش هم تهیه کرد. در این سایت ها محصولاتی از تمامی برندهای مطرح حوزه تامین مواد خوراکی موجود می باشد و مشتری با توجه به شناختی که از برندهای مطرح و باسابقه در این حوزه دارد، اقدام به خرید آنلاین شکر سرخ می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما