بازار توزیع شکر زرد ارگانیک

آیا می دانستید که شکر ارگانیک به رنگ زرد در بازار توزیع یافت می شود؟ به نظر شما، شکر زرد و قهوه ای برای مصرف روزانه مناسب تر می باشد و یا شکر سفید؟ کالری و ساکارز کدامیک از شکر ها بیشتر است؟
شکر در انواع رنگ های مختلف زرد، قهوه ای و سفید به بازار عرضه می شود. هر کدام از این شکر ها، میزان ملاس و افزودنی های متفاوتی را شامل می شوند.
چندیست که در کشور های پیشرفته، استفاده از مواد غذایی ارگانیک رواج پیدا کرده است. یکی از شیرین کننده های ارگانیک که امروزه در بازار تقاضای زیادی پیدا کرده، شکر زرد می باشد. شکر ارگانیک، مراحل تولید یکسانی در سراسر جهان داشته و به پروسه تولید آن به شرخ زیر خواهد بود:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • خرد کردن
  • شفاف سازی
  • جوشاندن
  • کریستاله کردن
  • جدا سازی

جالب است بدانید که شکر ارگانیک، از ماده خالص نیشکر به دست می آید که به صورت طبیعی توسط کشاورزان کشت شده و تمامی مراحل کشت و برداشت آن به صورت ارگانیک و طبیعی انجام می پذیرد. اگر محصولی برای کاشت، رشد و در نهایت برداشت، تحت عملیات های طبیعی قرار نگیرد، نمی توان به آن محصول ارگانیک گفت.

شکر طبیعی
و خام که از نیشکر طی مراحل گفته شده به دست می آید، دارای رنگ زرد و یا قهوه ای می باشد. شاید با خود بگویید که دلیل وجود رنگ زرد و قهوه ای در شکر ارگانیک به چه دلیل است؟ در ادامه باید گفت، ملاس دلیل داشتن رنگ زرد شکر می باشد که در تولید شکر های سفید، این ملاس از بین می رود. به همین دلیل است که شکر های موجود در بازار توزیع قند و شکر، دارای رنگ سفید می باشند.

شکر زرد

فواید شکر زرد ارگانیک چیست؟

اگر بتوانید شکر زرد ارگانیک را با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر از قیمت خرید شکر سفید، وارد برنامه غذایی خود کرده و از آن به صورت روزانه استفاده کنید، می توانید تا حدود زیادی سلامت خود را تضمین نمایید. زیرا شکر هایی که در بازار توزیع می شود، غیر طبیعی بوده و دارای افزودنی های بسیاری است. از فواید شکر زرد و ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تضمین سلامت انسان و نسل های آینده
  • داشتن مواد مغذی بیشتر از قبیل کلسیم، پتاسیم و منیزیم
  • شکر ارگانیک فاقد هرگونه مواد افزودنی

با توجه به مسائل گفته شده، بهتر است شکر زرد جایگزین شکر سفید در مصارف خانگی شود.

بازار شکر
زرد که توزیع شکر ارگانیک را بر عهده دارد، باید محصولات باکیفیت و مرغوبی را در اختیار خریداران قرار دهد تا روز به روز به تعداد متقاضیان مواد سالم و طبیعی در بازار داخلی اضافه شود. جالب است بدانید که دور از تمام مسائلی که مرتبط با سلامت غذایی می باشد، شکر هایی که از طریق ارگانیک تهیه و تولید می شوند، طعم دلپذیر تری داشته و می توانند طعم غذا، دسر، کیک و … را که برای پخت نیاز به شکر دارند، خوشمزه تر نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما