پخش عمده شکر قهوه ای بسته بندی شده

پخش عمده شکر قهوه ای بسته بندی شده نیز به مانند نوع فله آن در بازار انجام شده زیرا این شکل عرضه نیز دارای مشتریان خاص خود می باشد.
محصولات استراتیژیکی به مانند شکر از عمده مواد غذایی تولید شده در جهان است که طیف وسیعی از مصرف کنندگان را در بخش های مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی و خانگی به خود اختصاص داده است.
شکر سفید محصولی معمول در بازار سراسر ایران می باشد و مصرف کنندگان زیادی نیز جهت برطرف کردن نیاز خود از این شکر خریداری می نمایند. اما به سبب علاقه برخی از مردم به مصرف شکری مفید تر و دارای ضرر کمتر تولید کنندگان این بخش بر آن شده اند تا محصولی تولید کنند که دارای این ویژگی ها باشد. شکر قهوه ای محصول مورد نظر است که ذرات کوچکتری از شکر سفید دارد و با لایه ای نازک از ملاس پوشانده شده است.
شکر قهوه ای دارای طیف رنگی کمرنگ تا پر رنگ است که این درجه بندی براساس عدد از ۱ تا ۱۵ می باشد. پر واضح است که شماره یک این محصول شکری کمرنگ متمایل به سفید و شماره ۱۵ تیره ترین این گروه می باشد. پخش انواع این شکرها البته بیشتر برای شماره ۶، ۸، ۱۰و  ۱۳ در بازار ایران انجام شده و مصرف کنندگان عمده می توانند به صورت بسته بندی و یا فله محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما