مرکز فروش شکر قهوه ای نیشکر شهدانه

آیا می دانید که به جز نیشکر، شکر قهوه ای از چه گیاهان دیگری به دست می آید؟ آیا مرکز فروش شکر قهوه ای شهدانه در شهر محل زندگی شما وجود دارد یا خیر؟
همانطور که بارها و بارها گفته شده است، اصل شکر از نیشکر و چغندرقند به دست می آید. اما چندیست که یکی از مشتقات شکر به نام شکر قهوه ای به بازار ایران وارد شده و مردم چندان با آن آشنایی ندارند. هرچند که شکر قهوه ای هم از نیشکر تهیه و تولید می شود، اما ظاهر متفاوتی داشته و همانطور که مشخص است، رنگ آن متمایل به قهوه ای روشن و یا تیره می باشد. نه تنها از ماده غلیظ درون نیشکر می توان شکر قهوه ای را تولید نمود، بلکه پرس کردن خرما و انجام عملیاتی این چنینی بر روی ماده به دست آمده، می تواند به تولید شکر قهوه ای منجر شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی شکر قهوه ای چیست؟

شکر قهوه ای درست است در یک نگاه ذراتی شبیه به شکر سفید دارد، اما اگر نوع اصل شکر قهوه ای را بتوانید از مرکز فروش و مغازه های عرضه کننده مواد غذایی پیدا کنید، متوجه خواهید شد که تفاوت های زیادی بین شکر قهوه ای و شکر سفید وجود دارد. برخی از ویژگی های شکر قهوه ای در ادامه بیان شده است:

  • دانه های بسیار ریز شکر قهوه ای
  • داشتن حدود 2 الی 4 درصد رطوبت
  • شیرینی به اندازه
  • داشتن 370 کالری در هر 100 گرم
  • وجود ملاس به اندازه یک لایه بر روی ذرات ریز شکر قهوه ای

این ها ویژگی های کلی شکر قهوه ای می باشد که هر مصرف کننده باید نسبت به آن آگاه باشد تا بتواند بهترین شکر قهوه ای را از مرکز فروش و نمایندگی برند های معتبر خریداری نماید.
هر چند که میزان کالری شکر قهوه ای در حدود 30 کالری در 100 گرم از شکر سفید کمتر می باشد و خواص بسیاری در شکر قهوه ای وجود دارد، مصرف آن به هر میزان و مقدار برای افراد آزاد نیست و باید در استفاده شکر قهوه ای به صورت روزانه، دقت بسیاری داشته باشند.
زیرا متاسفانه سرانه مصرف شکر برای هر فرد در ایران خیلی بیشتر از مصرف میانگین برای هر فرد در روز می باشد و این مسئله می تواند میزان درصد افرادی که به اضافه وزن، دیابت، قند خون بالا و غیره دچار هستند روز به روز بالا رود.

شکر قهوه ای نیشکر

کیفیت شکر قهوه ای مصرفی، یکی از موضوعاتی است که باید مد نظر مصرف کننده قرار گیرد. در برخی از مراکز فروش، شکر های قهوه ای عرضه می شود که با اضافه کردن اسانس و رنگ خوراکی، رنگ قهوه ای به خود گرفته و این نوع از شکر ها نه تنها نمی توانند خاصیتی برای افراد داشته باشند، بلکه سبب بروز بیماری های دیگری می شوند. یکی از کارخانه های ایرانی که در زمینه تولید و عرضه انواع قند و شکر به بازار فعالیت می کند، شهدانه نام دارد. کارخانه تولیدی شهدانه، در لیست محصولات خود، چندیست که شکر قهوه ای نیشکر را هم وارد کرده است. اگر شما هم قصد خرید شکر قهوه ای شهدانه را دارید، باید بدانید که تمامی استاندارد ها و مسائل بهداشتی در تهیه و تولید آن در کارخانه مذکور به بهترین حالت ممکن رعایت شده و شما می توانید از مرکز فروش این برند که در بیشتر شهر های ایران وجود دارد، شکر قهوه ای را خریداری کنید. البته اگر در شهر محل زندگی شما مرکز فروش شکر قهوه ای شهدانه نبود، سایت های اینترنتی می توانند گزینه بسیار مناسبی به شمار روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما