مرکز عرضه قند قهوه ای رژیمی 400 گرم

اکثر ما همراه با چای تلخ از ماده شیرینی استفاده می کنیم تا تلخی آن گرفته شود نبات، شکلات، شیرینی، قند و…چند نمونه از این موارد هستند آیا می دانید غیر از قند سفید مورد مصرف اکثر ما، قند قهوه ای رژیمی نیز در بازار موجود است؟! این قند نسبت به قند معمولی از مزایای منحصر به فردی برخوردار است. در فروشگاه ما قند قهوه ای رژیمی 400 گرم، عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت قند قهوه ای 400 گرم با ما در تماس باشید.

مرکز عرضه قند قهوه ای رژیمی 400 گرم

مشخصات بهترین قند قهوه ای رژیمی

مشخصات بهترین قند قهوه ای رژیمی همه ما مدتهای مدیدی است که از قند و شکر برای انواع مربا، شربت، کیک و شیرینی و… استفاده می کنیم و با نظر به اینکه همه ما می خواهیم در عین استفاده از این مواد شیرین، از مضرات آن کم کنیم به دنبال موادی جانشین می گردیم یکی از این موارد، قند قهوه ای رژیمی می باشد. در برخی مراکز فروشگاهی یا سوپرمارکت ها قند زرد را به شما ارائه می دهند در اصل بین قند زرد و قهوه ای تفاوتی وجود ندارد و رنگ آنها بستگی به میزان خامی یا پختگی آنها دارد.

قند قهوه ای به ۱۵ نوع طبقه بندی می شوند و نوع اول روشن تر و نوع ۱۵، تیره ترین می باشد. روش های تشخیص نوع اصل از تقلبی میزان رطوبت اصل ۴ درصد و به صورت کلوخه ای می باشد اما تقلبی بدون رطوبت است. قند اصلی، طعم ملاس و کاراملی می دهد ولی قند تقلبی، از طعم قند معمولی برخوردار است.

قند معمولی دارای ۹۶ درصد ساکارز و املاح معدنی می باشد اما در قند قهوه ای که از ملاس تهیه شد از ساکارز با مقدار کمتر برخوردار است و حاوی مواد معدنی و آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر و ویتامین B نیز می باشند به همین دلیل قند قهوه ای ساکارز و کالری زیاد ندارد و از مواد شیمیایی در تولید قند قهوه ای به کار گرفته نشد بنابراین قند قهوه ای رژیمی نسبت به قند معمولی از خواص تغذیه ای بالاتری برخوردار است.

قند قهوه ای رژیمی برای چه افرادی مفید است؟

قند قهوه ای رژیمی برای چه افرادی مفید است؟ قند قهوه ای رژیمی به علت دارا بودن خواص بالا و ویتامین های ضروری چون پتاسیم منیزیم کلسیم ، ویتامین B و …برای بدن مفید می باشد. از خواص آن به بهبود جریان گردش خون، ایجاد حس سیری و موثر در کاهش وزن، درمان مشکلات تنفسی، موثر در رشد مو، رفع مشکلات سیستم گوارشی، رفع عفونت رحم، مداوای زخم ها و جراحت ها، حفظ رطوبت پوست و … می توان اشاره نمود.

همچنین ترکیب آن با زنجبیل و آب گرم برای درمان سرماخوردگی موثر است. همچنین برای جوان سازی پوست می توان از آن کمک گرفت به گونه ای که از آن برای تهیه ماسک صورت و رفع جوش و آکنه بهره می گیرند. همچنین نقش مثبت آن در کاهش التهاب و دردهای قاعدگی ثابت شده است .

همچنین به علت وجود مواد معدنی فراوان در آن، برای رشد استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان موثر است افراد دیابتی و چربی خون بالا با مصرف به اندازه آن می توانند قند خون و چربی خون را تا حدی کنترل کنند.

خرید قند قهوه ای رژیمی 400 گرم

خرید قند قهوه ای رژیمی 400 گرم در فروشگاه مرکزی ما انواع قند قهوه ای رژیمی با کیفبت بالا به عموم هموطنان عزیز ارائه می شود و شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش ما ، محصول مورد نظر را در بسته بندی بهداشتی جذاب و زیبا ۴۰۰ گرمی را در حجم انبوه خریداری نمایید.

همچنین برای شما که به دلیل دوری راه یا صعب العبور بودن آن یا کمبود وقت و مشغله کاری، امکان خرید حضوری وحود ندارد می توانید به پایگاه اینترنتی مجموعه، مراجعه نمایید و محصول موردنظر را آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت به آدرس تعیین شده توسط شما ارسال نمایند. به علت اینکه فروش قند قهوه ای رژیمی به صورت مستقیم و بی واسطه و در حجم بالا می باشد ، قیمت محصول مذکور، پائینتر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما