قیمت نبات قهوه ای عمده

معمولا وقتی اسم نبات را میشنویم، نبات را سفید یا زعفرانی به صورت شاخه نبات تصور میکنیم در صورتیکه انواع دیگری از نبات نیز وجود دارد که کمتر با آن آشنایی داریم؛ نبات دندانه، نبات چوبی، نبات مخلوط و… نوعی که تفاوت رنگ چشمگیری با انواع دیگر آن دارد و به آن نبات قهوه ای میگوییم. نبات قهوه ای خواص بیشتری داشته و با درصد شکر کمتر، شیرینی بیشتری دارد و به صورت نبات قهوه ای تک و نبات قهوه ای عمده به فروش میرسد.در ادامه به معرفی و بررسی خواص و ویژگی های آن میپردازیم.

قیمت نبات قهوه ای عمده

فرایند تولید نبات قهوه ای

فرایند تولید نبات قهوه ای کلمه نبات، به معنی گیاه است و در حقیقت قند موجود در آن از نیشکر گرفته میشود.تفاوت قند و نبات از نظر ساختاری این است که بلورهای تشکیل دهنده قند بسیار ریز هستند، بلور های تشکیل دهنده نبات از تجمع تعداد زیادی بلور قند به وجود می آید و به همین دلیل بسیار واضح قابل دید هستند. به دلیل تجمع بلورهای قند در نبات، در قسمت وسط آن همیشه نخ یا چوب وجود دارد که بلور ها در کنار هم باقی بمانند و جدا نشوند. نبات از دوران قدیم در کشور ایران و هند مصرف میشده است که به اروپا نیز منتقل شده و به این خاطر که جز مواد غذایی با طبع مزاجی گرم محسوب میشود، خاصیت درمانی نیز دارد و برای رفع دل درد یا نفخ هم استفاده میگردد ؛ البته از نظر علمی هنوز اثبات نشده است اما از نظر تجربی واقعا کارایی دارد.

قندی که در تهیه نبات و شکر استفاده میشود، قند ساکارز میباشد که از نوع قندهای ساده بوده و زودتر جذب میشود. ساکارز مورد نیاز را از ساقه های نیشکر تهیه میکنند.

محلول غلیظ و اشباع شده ای از ساکارز و آب تهیه میشود و چندین ساعت به صورت راکد باقی میماند. در ظرفی دیگر چوب، نخ و یا نی های پلاستیکی را متناسب با حجم مورد نیاز محلول آب و شکر قرار میدهند تا بلور های ساکارز در اطراف آنها قرار بگیرد و سرد شود. شیره ای از این ظرف خارج میشود که باقیمانده محلول است، آن را مجدد میجوشانند و سرد میکنند. انقدر این مرحله تکرار میگردد تا محلول به غلظت بالایی برسد و نبات سفید یا زعفرانی تشکیل شود، هنگامی که نبات را با آب مخلوط کنیم و محلول آن را بجوشانیم، رنگ نبات به رنگ قهوه ای درمیاید و مزه ی متفاوتی نیز میگیرد که به آن نبات قهوه ای میگوییم.

در گونه دیگر برای تهیه بهترین نبات قهوه ای به جای ساکارز از شیره انگور، خرما و .. استفاده میشود که نبات حاصل از آنها نیز نبات قهوه ای میباشد.

نبات قهوه ای چه خواصی دارد؟

نبات قهوه ای چه خواصی دارد؟ رنگ نبات قهوه ای هم میتواند حاصل از رنگ شیره انگور یا خرما باشد و یا حاصل از شکر سرخ، سوخته شدن ساکارز و تغییر رنگ آن باشد.

نباتی که با شیره میوه به دست می آید، خاصیت درمانی و کالری کمتری نیز دارد. از خاصیت های نبات قهوه ای آن است که به دلیل کالری کمتر نسبت به نبات ساده، در کاهش وزن و کنترل چربی بدن موثر تر است، از نفخ معده جلوگیری میکند، در صورتی که ارگانیک و طبیعی تهیه شود، از عفونت و التهاب بدن مخصوصا التهابات دوران قاعدگی جلوگیری میکند، در سیستم گردش خون بدن نقش مفیدی ایفا میکند و سبب تسریع تولید گلبول های خونی میگردد.

فروش نبات قهوه ای عمده

فروش نبات قهوه ای عمده متاسفانه در بعضی موارد به جای طی کردن مراحل ارگانیک، از رنگ برای تهیه نبات قهوه ای استفاده میکنند. برای خرید نبات قهوه ای بهتر است از برندی نام آشنا و مطمئن استفاده کنید.

مجموعه جابان، با سابقه فروش انواع محصولات ارگانیکِ شکر قهوه ای، نبات قهوه ای و قند قهوه ای با کیفیت و مرغوب، یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست که توزیع نبات قهوه ای عمده و تک را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام میدهد. جهت اطمینان و اطلاعات بیشتر قبل از خرید نیز میتوانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما