قیمت شکر زرد صادراتی

شکر زرد یکی از انواع شکر است که محبوبیت بسیار زیادی دارا می باشد. از شکر به عنوان یک ماده شیرین کننده در مواد غذایی استفاده می شود. این نوع شکر در هند و اسیای جنوب شرقی به وفور استفاده می شود و در بین مردمان ان ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

شکر زرد از نیشکر و شیره خرما یا نخل با غلظت بالا تهیه می شود و رنگ ان از قهوه ای تا زرد می تواند متغیر باشد. شکر زرد صادراتی اصل و درجه یک را شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ما به راحتی تهیه نمایید.

قیمت شکر زرد صادراتی

مراحل صادرات شکر زرد

مراحل صادرات شکر زرد شکر زرد نسبت به شکر سفید یا همان شکر معمولی خودمان مغذی تر است و دارای مقادیری آهن و منیزیم و پتاسیم و غیره است. استان خوزستان منبع تولید شکر زرد در ایران می باشد و بهترین و با کیفیت ترین شکر ها از این نقطه از کشور تهیه می شوند.

به دلیل کیفیت بالا و خالص بودن شکر تولید شده در این فروشگاه شکر تولیدی بسیار مناسب جهت صادرات به دیگر کشور ها می باشد. شکر های مخصوص صادرات با حجم های بالا و بهترین بسته بندی تولید شده و برای صادرات اماده سازی می شود. برای صادرات شکر به دیگر کشور ها یکسری مراحل و کار ها را لازم است به درستی انجام دهیم.

اولین کار برای صادرات محصول گرفتن کارت بازرگانی مناسب از شرکت های بازرگانی می باشد. برای یک صادرات موفق فقط کافی است تا کارشناسان با هوش و توانمند را برای شناسایی کشور ها و شرکت های طرف مقابل استخدام کنید.

توجه به بسته بندی شکر برای صادرات بسیار حائز اهمیت است و برای این کار باید به بسته بندی شکر زرد توجه ویژه ای کنیم. توجه به کیفیت و مرغوبیت شکر ارسالی بسیار اهمیت دارد که از این بابت فروشگاه ما خیال شما را کاملا راحت می کند.

نحوه تولید شکر زرد

نحوه تولید شکر زرد همانطور که گفته شد شکر زرد از نیشکر و عصاره خرما یا نخل تهیه می شود که برای این کار خرما پرس می شود و سپس با عصاره نیکشر مخلوط می شود. به طور کلی این فرایند شامل سه مرحله می باشد:

مرحله اول استخراج است در این مرحله نیشکر یا خرما فشرده می شوند تا عصاره ان ها استخراج شود.

مرحله دوم مرحله وضوح می باشد که در این مرحله عصاره به دست امده را در ظروف بزرگ قرار می دهند این ظروف به گونه ای می باشند که سبب می شوند عصاره رسوب کند و قسمت شفاف ان جدا شود.

مرحله سوم مرحله غلظت است در این مرحله مایع شفاف به دست امده را در یک تابه بزرگ قرار داده و می جوشانند.

در طی این مرحله عصاره ایه در حال جوشیدن است مدام هم زده می شود تا ناخالصی های باقی مانده جدا شوند و به سمت بالا بیایند این کار تا زمانی که عصاره به شکل یک خمیر چسبناک زرد رنگ در بیاید ادامه می یابد. پس از این مرحله خمیر به دست امده را در ظروف مخصوص قرار داده و در یک جای خنک نگه داری می کنند تا به شکل شکر زرد تبدیل شود.

خرید شکر زرد صادراتی

خرید شکر زرد صادراتی فروش شکر زرد در این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد بنابراین با بهترین قیمت ممکن به دست شما عزیزان خواهد رسید.

این فروشگاه بزرگ ترین و معتبر ترین مرکز پخش شکر زرد می باشد و شما برای سفارش شکر زرد صادراتی فقط کافی است به سایت فروشگاه مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر و حجم ان و پرداخت وجه، سفارش خود را نهایی کرده و سپس آن را به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

این فروشگاه شکر را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و تهیه کرده و تمامی مراحل تولید در یک مکان کاملا بهداشتی و به دور از هر گونه الودگی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما