قیمت خرید شکر قهوه ای بسته بندی روبینا

آیا در هنگام خرید شکر قهوه ای بسته بندی روبینا به قیمت درج شده بر روی بسته بندی آن توجه می نمایید؟ به نظر شما قیمت درج شده بر روی محصول واقعی است؟
اکثر خریداران در هنگام خرید ابتدا قیمت درج شده بر روی بسته بندی را چک می کنند و سپس اقدام به خرید آن می نمایند. شکر قهوه ای نیز همچون سایر مواد غذایی از این قاعده پیروی می کند. اما سؤال اینجاست که آیا قیمت های درج شده بر روی بسته بندی شکر قهوه ای روبینا واقعی است؟ اگر قیمت واقعی نیست پس چگونه به قیمت واقعی پی ببریم و محصول را با قیمت واقعی بخریم؟
یک نمونه از شکر های معروف در بازار های داخل کشور، شکر قهوه ای با بسته بندی روبینا می باشد. خرید قند و شکر قهوه ای روبینا اکثراً از طریق فروشگاه های بزرگ سطح شهر صورت می گیرد. اما به نظر شما این فروشگاه ها قیمت واقعی به ما می دهند؟ آیا این حق مشتری نیست تا از قیمت واقعی کالا مطلع گردد؟ همه ی ما می دانیم فروشگاه های سطح شهر اجاره مغازه و حتی مبالغ قبوض خود را بر روی قیمت محصولات محاسبه می کنند و این باعث عدم اطلاع مشتری از قیمت واقعی محصول می گردد. بهترین راه برای دستیابی به قیمت واقعی محصول خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده است. بازرگانی آراد پل اینترنتی میان تولید کننده شکر قهوه ای روبینا و خریداران عمده و خرده این محصول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما