صادرات شکر قهوه ای ارگانیک

صادرات شکر قهوه ای ارگانیک نسبت به نوع صنعتی آن ارزاوری بیشتری دارد. زیرا علاقه مندان به محصولات ارگانیک در سرتاسر دنیا در حال افزایش هستند. شکر از هر رنگی که باشد از گیاه نی شکر تهیه می شود. نی شکر را بعد از برداشت توسط دستگاهای مخصوص خرد میکنند و داخل دیگ های بزرگی میریزند تا شیره داخل آنها در آب حل شود و از ساقه نی شکر جدا شود.

صادرات شکر قهوه ای ارگانیک

مشخصات شکر قهوه ای ارگانیک

مشخصات شکر قهوه ای ارگانیک شکر در زندگی روزمره ما و هچنین در صنایع غذایی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بسیاری از تولیدات مواد غذایی وابسته به این محصول هستند. بدون وجود شکر ما از لذت خوردن انواع دسر، شیرینی و هر چیز خوشمزه و شیرین دیگری محروم خواهیم شد. شکر قهوه ای در سرتاسر دنیا به خصوص کشورهای توسعه یافته طرفداران بسیاری دارد در ایران نیز با بیشتر شدن آگاهی مردم نسبت به ارزش غذایی این محصول اخیرا شاهد افزایش مصرف آن هستیم.

بهترین شکر قهوه ای شکری است که در تهیه آن از هیچگونه مواد و افزودنی شیمیایی استفاده نشده باشد و همین مسئله باعث اصل بودن این محصول می شود. تشخیص اصل بودن این محصول کار پیچیده ای نیست و به راحتی می توان شکر مرغوب را از محصول تقلبی تشخیص داد.

شکر اصل دارای 4 درصد رطوبت است درحالی که شکر تقلبی فاقد رطوبت است. محصول اصلی دارای طعمی کاراملی است ولی شکر تقلبی طعم شکر سفید و معمولی را می دهد. دانه های ریزتر شکر اصل نیز مورد بعدی برای شناخت محصول اصلی نسبت به محصول تقلبی است. با توجه به موارد گفته شده دیگر شناخت محصول اصلی کار سختی نیست.

بعد از مرحله جداسازی شیره ماده به دست آمده که ملاس نام دارد را داخل سانتریفیوژها سرد می کنند تا کریستال های شکر به وجود بیایند. کریستال های به وجود آمده قهوه ای رنگ هستند زیرا هنوز مقداری ملاس همراه خود دارند به این کریستال های قهوه ای رنگ شکر قهوه ای می گویند. در ادامه شما را با مشخصات و مزایای این ماده شیرین وخوشمزه آشنا می کنم.

مزایای استفاده از شکر قهوه ای

مزایای استفاده از شکر قهوه ای شکر سفید و قهوه ای همانند هم تولید میشوند تنها فرق این دو محصول در مرحله جداسازی ملاس از محصول نهایی با اضافه کردن مواد شیمیایی مخصوص است به همین دلیل است که خواص شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید بیشتر است.

این محصول با توجه به حذف مرحه آخر که همان اضافه کردن مواد شیمیایی است توانسته خواص خود را بیشتر حفظ کند و دارای املاح و ویتامین های بیشتری باشد. به طور کل این محصول شیرین و پرفایده نسبت به شکر سفید از مضرات کمتری برخوردار است و برای کسانی که به دیابت مبتلا هستند گزینه مناسب تری است و حتی برای جلوگیری از دیابت نیز توصیه می شود. همچنین برای جلوگیری از یبوست مزمن نیز بهتر است در رژیم غذایی روزانه این محصول خوشمزه را جایگزین شکر سفید کنید.

با توجه به اینکه هر شکری چه قهوه ای و چه سفید به سرعت در بدن جذب می شود بهتر است برای حفظ سلامتی خود مصرف این محصول را به حداقل برسانیم.

خرید شکر قهوه ای ارگانیک

خرید شکر قهوه ای ارگانیک قیمت شکر قهوه ای ارگانیک بسته به کیفیت و نوع بسته بندی آن در فروشگاهای مختلف متفاوت است. در این محصول به علت وجود رطوبت نحوه بسته بندی و عرضه شکر قهوه ای بسیار اهمیت دارد بسته بندی های بی کیفیت می تواند باعث چسبندگی این محصول بهم شود که این مسئله هم می تواند باعث پایین آمدن کیفیت این محصول شود و هم از نظر ظاهری باعث عدم جذابیت بصری برای مشتری می شود. این محصول در فروشگاه های مختلف به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد

حالا که با روش های تشخیص اصل بودن این محصول همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم آشنا شدیم خرید این محصول شیرین و خوشمزه می تواند جذاب باشد. اما به یاد داشته باشیم بهتر است برای خرید این نوع محصولات خاص سراغ فروشگاه های معتبر برویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما