شرکت توزیع قند قهوه ای طبیعی ارغوان

آیا شرکت توزیع قند ارغوان را می شناسید؟ آیا می دانید در لیست محصولات تولیدی این شرکت، انواع قند و شکر از قبیل قند قهوه ای طبیعی هم یافت می شود؟ از کیفیت محصول این شرکت چه می دانید؟
چند سالی است که محصولاتی از قبیل قند قهوه ای به بازار ایران راه پیدا کرده است. می دانید که ایران هم در زمینه تولید و هم در زمینه مصرف قند، جزو کشور های است که تولید و مصرف بالایی دارد و این نمی تواند نشانه خوبی باشد. به همین منظور، قند و شکر قهوه ای که بیشتر در کشور هایی نظیر انگستان مورد استفاده قرار می گرفت، روانه بازار فروش ایران شد تا افراد بتوانند حداقل با مصرف این نوع از قند، بیماری هایی از قبیل دیابت و قند خون بالا را از خود دور نگه دارند.
با توجه به این مطلب، متوجه می شوید که قند قهوه ای دارای ضرر های کمتر و فواید بیشتر نسبت به قند سفید و غیر طبیعی می باشد. شاید تا به امروز فکر می کردید که قند های سفید از راه طبیعی به دست آمده و به شکل طبیعی هم رنگ سفید برفی دارند. باید گفت که اینطور نیست. کارخانه های تولیدی قند، برای اینکه ملاس شکر تشکیل دهنده قند را از آن جدا کنند و رنگی سفید یکدست به منظور زیبایی بیشتر به آن بدهند، از ماده ای به نام جوهر قند استفاده کرده که این ماده در بسیاری از کشور ها همچون آمریکا، مجاز برای خوراکی نمی باشد.
می توان دریافت که نه تنها مصرف زیاد قند از نظر فراوانی ساکارز و کالری در آن می تواند برای سلامت انسان خطر ساز باشد، بلکه وجود چنین موادی به آسیب هایی که قند سفید صنعتی قرار است به بدن فرد مصرف کننده وارد نماید اضافه خواهد کرد.

قند قهوه ای طبیعی چگونه تولید می شود؟

اغلب قند قهوه ای را طبیعی می دانند. زیرا در فرآیند تولید آن، هیچ مواد شیمیایی و افزودنی مورد استفاده قرار نمی گیرد. ملاسی که از تولید شکر به همراه دانه های شکر به دست می آید، در تهیه و تولید قند قهوه ای از آن جدا نشده و برای همین است که قند مورد نظر دارای رنگ قهوه ای می باشد.
البته جالب است بدانید، بر اساس نوع نیشکر و یا چغندرقندی که در تهیه شکر مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است میزان ملاس متفاوت باشد و این تفاوت، تغییر در رنگ قند قهوه ای را سبب خواهد شد. به همین دلیل است که در بازار فروش قند قهوه ای، نمونه هایی از این نوع قند یافت می شود که دارای رنگ قهوه ای روشن بوده و یا برخی دیگر دارای رنگ قهوه ای تیره می باشند.
البته تولید قند قهوه ای، محدود به شکر به دست آمده از نیشکر و چغندرقند نخواهد بود. در بازار فروش، ممکن است قند های قهوه ای یافت شود که از شیره خرما و خوراکی هایی از این قبیل تهیه شده باشد.
در هر صورت، اگر مصرف کننده قند هستید و قند جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شما شده است، می توانید قند قهوه ای در انواع مختلف را جایگزین قند سفید کنید.

شرکت توزیع قند

شرکت تولید و توزیع قند ارغوان

یکی از ده ها و یا صد ها کارخانه تولیدی قند که در ایران فعالیت دارند، شرکت تولید قند ارغوان می باشد. این کارخانه تولیدی، بسته به میزان تقاضای بازار، بهترین قند و شکر قهوه ای را با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های جهانی تولید کرده و روانه بازار فروش می کند.
جالب است بدانید که بسته بندی قند ارغوان از درجه کیفیت بالایی برخوردار بوده و همین مسئله باعث می شود تا هنگامی که قند یا شکر تولیدی از کارخانه و شرکت توزیع قند به بازار فروش منتقل شود، کیفیت ابتدایی خود را در حین حمل و نقل حفظ کرده و این می تواند یکی از ویژگی های مثبت محصولات تولیدی کارخانه قند قهوه ای ارغوان باشد.
قند قهوه ای را می توانید در بسته بندی هایی با اندازه های 300، 350 و 400 گرمی با برند ارغوان از بازار فروش و یا نمایندگی های عرضه مواد غذایی در سراسر کشور تهیه کنید و نه تنها از خوردن آن لذت برده، بلکه از خواص درمانی قند و شکر قهوه ای برخوردار شده و از مضرات مصرف قند برای بدن در امان بمانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما