خرید قند قهوه ای تولیدی شفا گستر

آیا می دانید مصرف قند سفید در برنامه غذایی بهتر است یا قند قهوه ای؟ امکان خرید قند قهوه ای شکسته از سایت اینترنتی تولیدی شفا گستر ممکن است یا نه؟
مسلما تا به حال قند قهوه ای را دیده و یا مصرف کرده اید. قند قهوه ای دارای انواع مختلفی می باشد که یکی قند قهوه ای به دست آمده از ساکارز بوده و دیگری قند خرما. هر دو نوع قند قهوه ای، همانند قند سفید، دارای کالری و ساکارز زیادی می باشند، اما قند قهوه ای میزان کالری و ساکارز کمتری را شامل شده و همین می تواند یکی از ویژگی ها و خصوصیات مثبت قند قهوه ای به شمار رود.
این روز ها به دلیل اینکه قند قهوه ای غیر طبیعی هم به بازار عرضه شده است، تشخیص دادن قند قهوه ای طبیعی کاری بس دشوار می باشد. جالب است بدانید که قند قهوه ای طبیعی، طعمی کاراملی داشته و رنگ قهوه ای آن به دلیل وجود لایه ای نازک از ملاس بر روی دانه های ریز شکر تشکیل دهنده قند می باشد.
همانند قند و شکر سفید، قند قهوه ای هم دارای موارد استفاده گوناگونی است و بیشتر در کشور های پیشرفته مصرف می شود. اما توجه داشته باشید که امروزه هم میزان تقاضا برای قند قهوه ای در بازار داخلی ایران به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است. زیرا متخصصان ایرانی و پزشکان تغذیه، به فواید و خواص قند قهوه ای به نسبت قند سفید پی برده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
خواص قند قهوه ای

کارخانه قند و شکر در ایران

ایران یکی از کشور هایی است که متاسفانه میزان مصرف قند و شکر آن بالا می باشد. به همین منظور، کارخانه های تولیدی قند و شکر در ایران به تعداد زیادی یافت می شوند که برخی محصولات ارگانیک و طبیعی را تولید می نمایند. یکی از کارخانه های تولیدی ایرانی، شفا گستر می باشد که قند قهوه ای شکسته را در لیست محصولات تولیدی خود دارا می باشد. کیفیت قند قهوه ای شفا گستر بسیار بالا بوده و هیچگونه مواد افزودنی و یا رنگ خوراکی به آن اضافه نمی شود. به همین دلیل است که فروش خوبی در بازار داخلی داشته و حتی مازاد نیاز بازار کشور را هم به کشور های دیگر صادر می نماید.
اگر شما هم قصد خرید قند قهوه ای را داشته و می خواهید از خواص آن بهره مند شوید، پیشنهاد می شود که محصولات تولیدی شفا گستر را خریداری نمایید. زیرا از ماده اصلی نیشکر تولید شده و رنگ دانه های شکر تشکیل دهنده قند قهوه ای، اسانس نبوده و همان ملاس طبیعی است که بر روی دانه های شکر وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما