تولید قند قهوه ای ارگانیک فردیسان

آیا می دانستید کارخانه تولید قند فردیسان، قند قهوه ای ارگانیک را هم به لیست محصولات تولیدی خود اضافه کرده است؟ آیا قیمت قند قهوه ای ارگانیک، به دلیل سالم و طبیعی بودن، بیشتر از قند های معمولیست؟
یکی از مشتقات به دست آمده از گیاه نیشکر که امروزه در بازار متقاضی زیادی دارد، قند قهوه ای است. همانطور که می دانید و از اسم این نوع از قند بر می آید، قند مورد نظر دارای رنگ قهوه ای بوده و از عصاره اصلی نیشکر بدون هیچ افزودنی به وجود آمده است. هر چیزی که به مواد اولیه مرغوب در تهیه آن استفاده شده باشد و نحوه آماده سازی آن طبیعی باشد، ماده غذایی سالمی به شمار می رود و قند قهوه ای هم از این قاعده مستثنا نیست.
می دانید که قند سفید در کارخانه های تولیدی، به چه صورت تهیه می شود. باید گفت که بعد از تهیه شکر خام و گرفتن ملاس آن به کمک افزودنی های شیمیایی، شکر سفید مورد نظر را با کمی آب مخلوط کرده و قالب می زنند. در صورتی که پروسه تولید قند قهوه ای بدین صورت نبوده و هیچ میزان از ملاس شکر خام که تشکیل دهنده قند قهوه ای است از آن جدا نمی شود. دلیل قهوه ای بودن قند مورد نظر هم وجود همین ملاس در دانه های شکری است که قند قهوه ای را تشکیل داده اند. در این میان، کارخانه هایی هستند که قند قهوه ای را به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی تولید می کنند و درباره آن ها در ادامه بیشتر صحبت خواهد شد.

قند قهوه ای ارگانیک چیست؟

همانطور که متوجه شدید، قند قهوه ای از عصاره نیشکر تهیه می شود و اگر قرار است دارای خواص و فوایدی برای بدن باشد، بایستی هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی در تولید آن نقش نداشته باشد.
اگر همین نیشکر که ماده اولیه تولید قند قهوه ای به حساب می آید، به صورت کاملا طبیعی کاشت شده و از کود های طبیعی در مراحل رشد آن استفاده شده باشد، سبب می شود تا قند تهیه شده از این نیشکر، با نام ارگانیک در بازار فروش شناخته شود.
هرچند که قند قهوه ای به دلیل ملاسی که دارد می تواند خواص بسیاری برای بدن فرد مصرف کننده داشته باشد، اما اگر قابل مقایسه با قند قهوه ای ارگانیک نخواهد بود.
چون اگر تنها در پروسه تولید قند قهوه ای مواد شیمیایی اضافه نشده است، در تمامی مراحل تهیه و آماده سازی قند قهوه ای ارگانیک، مواد افزودنی شیمیایی هیچ نقشی نداشته است. همین مسئله سبب شده تا خواص قند قهوه ای ارگانیک بیشتر از قند قهوه ای معمولی باشد.

قند قهوه ای فردیسان

کارخانه تولید قند قهوه ای ارگانیک

می دانید که در گذشته، قند و شکر قهوه ای از کشور های خارجی به بازار داخلی ایران عرضه می شد. کیفیت قند و شکر قهوه ای خارجی بسیار خوب بود و تنها مشکلی که برای خریداران در هنگام خرید قند قهوه ای وجود داشت، قیمت بالای محصول بود.
اما چند سالی است که بیشتر کارخانه های تولید قند و شکر، قند قهوه ای معمولی و یا ارگانیک را هم به لیست محصولات تولیدی خود اضافه کرده و حتی برخی دیگر هم تنها در زمینه تولید قند قهوه ای فعالیت می کنند.
یکی از کارخانه های شناخته شده در ایران که با قند قهوه ای ارگانیک خود در بازار فروش به شهرت زیادی دست پیدا کرد، کارخانه قند فردیسان می باشد.
شما می توانید با مراجعه به بازار فروش مواد غذایی و مغازه هایی که قند و شکر را در اختیار خریداران قرار می دهند، قند قهوه ای ارگانیک فردیسان را خریداری نمایید.
ناگفته نماند که هایپرمارکت های مجازی و سایت هایی که نمایندگی شرکت ارغوان در فضای مجازی به شمار می روند هم راهی ساده و کم هزینه برای خرید قند قهوه ای ارگانیک با این برند می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما