بازار فروش نبات چوبی فله پایتخت

آیا می دانستید یکی از تولیدی های خوب در زمینه نبات، کارخانه ای با نام تجاری پایتخت می باشد؟ آیا نبات چوبی پایتخت، فروش خوبی در بازار را از آن خود کرده است؟
یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی ایران که صادرات آن به کشور های مختلف هم صورت می گیرد، نبات می باشد. هرچند نمی توان تاریخچه دقیقی از نحوه پیدایش و تولید نبات در گذشته به دست آورد، اما می توان با اطمینان کامل گفت که نبات یک محصول اصیل ایرانی می باشد و محل پیدایش آن کشور ایران است.

انواع نبات
که در بازار فروش امروز قابل خریداری است، عبارتند از:

  • نبات چوبی
  • نبات پرده
  • نبات شاخه

این سه نوع اصلی نبات هستند که در بازار یافت شده و البته نبات های دیگری از قبیل پودر نبات و … هم قابل خریداری می باشد.
در این جا قرار است به بررسی و نحوه تولید نبات چوبی و بهترین کارخانه هایی که در ایران نبات چوبی مرغوب را تهیه می کنند پرداخته شود.

چگونگی تولید نبات

همانظور که می دانید، نبات یکی از چندین مشتقات به دست آمده از شیرین کننده شکر می باشد که به روش های مختلفی تهیه و تولید می گردد. برخی از کارگاه های تولیدی نبات آن را در پاتیل های مخصوص و به صورت تکه ای یا به اصطلاح نبات پرده تولید می کنند و برخی دیگر به کمک دستگاه های پیشرفته و به روش امروزی، نبات های چوبی را آماده می سازند.
ترکیبات اصلی تشکیل دهنده نبات، شکر است و آب. البته بیان این مسئله بدان معناست که هرچند خواص درمانی نبات قابل انکار نیست، اما مصرف زیاد آن هم می تواند برای سلامت بدن مشکل ساز باشد. زیرا ساکارز و قند نبات خیلی بالا می باشد و کالری زیاد آن می تواند اضافه وزن را سبب شود.
تولید نبات چوبی، چندان با نبات های سنتی متفاوت نیست و شکل تشکیل بلور های شکر در آن ها مختلف است. هنگامی که محلول اشباع شکر و آب به دست آمد و به غلظت مناسبی رسید، نی های چوبی بر روی صفحه هایی سوار شده را به صورت وارونه در ظرف هایی که شربت شکر و آب ریخته شده است قرار می دهند. این نی های چوبی باید برای مدت زمان 3 الی 4 روز در همین حالت باشند تا بلور های شکر در اطراف نی شکل بگیرد و هنگامی که از خشک شدن آن مطمئن شدند، برای بسته بندی و آماده سازی آن اقدام نمایند.

نبات چوبی پایتخت

بهترین کارخانه تولید نبات ایران

همانطور که گفته شد، ایران سر رشته خوبی در زمینه تولید انواع نبات داشته و به همین منظور، کارخانه های زیادی در این حیطه مشغول به فعالیت هستند که برخی به روش های سنتی برای تولید نبات مشغول بوده و برخی دیگر استفاده از دستگاه های پیشرفته و مکانیزه را گزینش کرده اند.
یکی از بهترین کارخانه های تولید نبات، پایتخت است. نبات پایتخت در بازار فروش دارای انواع مختلفی است که از مرغوبترین آن ها می توان به نبات چوبی اشاره کرد.

نبات چوبی پایتخت
، وجه تمایزی که با دیگر برند های نبات در بازار فروش دارد، این است که از نی هایی با جنس چوب برای تولید نبات چوبی استفاده می کنند. زیرا نی های پلاستیکی بهداشتی نبوده و ممکن است در طولانی مدت سرطان زا باشند. به همین منظور، کارخانه تولیدی نبات پایتخت، با جوشاندن و استریل کردن نی های چوبی، نبات های مرغوب و استانداردی را تهیه و تولید می نمایند.
از جمله بهترین کارخانه های تولیدی نبات چوبی، می توان به شهد بهار و غیره هم اشاره نمود که محصولات تولیدی همه این واحد ها، از نظر کیفیتی حرف اول را در بازار فروش می زنند.
کارخانه هایی همچون نبات پایتخت، امکان خرید نبات به صورت فله را برای مغازه داران و فروشگاه های عرضه مواد غذایی فراهم کرده و افراد می توانند به هر میزان که نیاز دارند، نبات چوبی پایتخت را به صورت فله و عمده خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما