بازار فروش بهترین شکر صادراتی ایران

نه تنها در ایران، بلکه در کشور های اروپایی، آمریکایی و حتی آسیایی، شکر اعلا صادراتی ایران دارای فروش خوبی می باشد و خریداران می توانند شکر ایرانی را با بهترین کیفیت از بازار فروش خریداری نمایند.
اگر پیرامون بخش کشاورزی در اران مطالعاتی داشته باشید، متوجه هستید که زمین های زراعی زیادی زیر کشت چغندرقند و نیشکر می باشد. با توجه به اینکه استفاده از نیشکر و چغندرقند، محدود به تولید شکر و مشتقات آن می شود، می توان دریافت که تولید شکر قهوه ای در ایران یک صنعت خوب و پردرآمد به حساب می آید. البته ناگفته نماند که شکر ایرانی، از جمله شکر های خوب موجود در بازار جهانی می باشد که کشور های زیادی خریدار عمده آن هستند.
به همین منظور، بسیاری از کارخانه های تولیدی شکر، بر این آمده اند تا با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا، در نظر گرفتن استاندارد های لازم و مسائلی از این قبیل، روز به روز به کیفیت شکر تولیدی خود بیافزایند تا امکان صادرات شکر از ایران به کشور های مختلف را به دست آورند.
در ادامه پیرامون ویژگی هایی که شکر صادراتی ایرانی باید داشته باشد، صحبت هایی به میان خواهد آمد.

ویژگی شکر صادراتی چیست؟

اگر کیفیت و دقت در هنگام کاشت و برداشت نیشکر، انتقال گیاهان برداشت شده و حمل آن ها به کارخانه های تولیدی، انجام پروسه تولید به بهترین شکل ممکن و مسائلی از این قبیل مد نظر واحد تولیدی شکر قرار گیرد، می توان کیفیت و مرغوبیت شکر تولیدی را تضمین نمود.
متاسفانه تعداد بی شماری از کارخانه های تولیدی شکر که امروزه فعالیت داشته و محصولات آن ها را در بازار فروش مشاهده می کنید، استاندارد ها، مسائل بهداشتی و استفاده از افزودنی های مجاز خوراکی که از سه شرط اصلی تولید شکر سفید می باشند را رعایت نمی کنند و محصولات خود را در اختیار خریداران قرار می دهند، می توانند سلامت افراد جامعه را به خطر بیاندازند. هرچند که شکر را به عنوان یک سم سفید می شناسند، اما آنقدر ها هم مضر نیست. البته به شرط آن که شکر به اندازه و درست مصرف شود. افراط و تفریط در مصرف شیرین کننده هایی از قبیل شکر، بیماری های زیادی را سبب می شود.
برای اینکه یک کارخانه و یا واحد تولیدی شکر بتواند محصولات خود را به بازار عرضه نماید و حتی به کمک شرکت های بازرگانی، صادرات شکر را به کشور های مختلف انجام دهد، لازم است تا شکر مرغوب و باکیفیتی را با در نظر گرفتن تمامی شرایط تولید نماید.
نیشکر و چغندرقند مورد استفاده برای تهیه شکر، باید کاملا تازه بوده و از بهترین نوع گیاه باشد. زیرا اگر ماده اولیه دارای مرغوبیت کافی نباشد، نمی توان انتظار داشت که محصول نهایی که همان شکر می باشد، مرغوب از آب در آید.
از ویژگی های شکر صادراتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن بلور های به اندازه و درخشان
  • عدم وجود مواد شیمیایی و اقزودنی در آن
  • داشتن میزان بسیار اندکی از رطوبت
  • داشتن رنگ سفید مایل به کرم

کارخانه هایی که شکری با این ویژگی ها را تولید می نماید، می تواند محصولات خود را به کشور های مختلف صادر نماید.

شکر صادراتی

بازار فروش شکر در ایران

متاسفانه در ایران، مصرف شکر زیاد می باشد و این مسئله باید به هر روشی مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به مصرف زیاد شکر، می توان دریافت که بازار خرید و فروش شکر در ایران هم رونق بسیاری دارد.
افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند، بهتر است قند شکر ایران را مورد استفاده در برنامه غذایی و روزانه خود قرار دهند.
چون همانطور که گفته شد، بهترین شکر صادراتی دارای هیچگونه افزودنی نبوده و به صوت طبیعی به دست می آید و همین مسئله می تواند یکی از خصوصیات خوب شکر به شمار رود.

برخی فکر می کنند که شکر صادراتی تنها برای صادرات به کشور های خارجی می باشد. در صورتیکه چنین نیست و کارخانه های تولیدی، علاوه بر اینکه شکر صادراتی را روانه بازار کشور های مختلف می کنند، بخشی از آن را وارد بازار فروش شکر ایران کرده و با قیمت بالاتری به نسبت شکر های معمولی، در اختیار مشتریان قرار می دهند.
تفاوت قیمت فروش شکر از نوع صادراتی و معمولی به دلایل زیر است:

  1. میزان کیفیت شکر
  2. نوع بسته بندی
  3. میزان تقاضا و عرضه در بازار
  4. میزان صادرات و واردات شکر

این ها اصلی ترین مسائلی هستند که در بازار شکر، بر قیمت خرید و فروش آن تاثیر می گذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما